V teh
dneh sem slišal, v neki »resni« in celo »poljudno-znanstveni« zadevi, v okviru »resnega«
programa nacionalke, da je staranje bolezen, in da ga kot takšnega obravnava
tudi Svetovna zdravstvena organizacija…
Če
izhajam iz te ugotovitve, s katero se sicer nikakor ne morem strinjati, lahko
dospem tudi do tega, da ugotovim, da je čas škodljivec, pravzaprav neko
bolezensko stanje, kajti staranje ni nič drugega kot nabiranje-časa, odmerjenega
neki, in vsem, posamičnosti. In – če se sprijaznim s takšno ugotovitvijo, potem
me, če se malček pošalim, ali pa tudi ne, nič več ne čudi to, da svet z dolžino
trajanja svoje »demokratičnosti« postaja vse bolj bolan…
Vrag
je, kadar drobtinice skušajo dospeti nad celoto, še zlasti je vrag takrat,
kadar so te drobtinice bedaki, pa čeprav priznano »strokovnjaki«, in je ta
celota Narava, kajti – nikjer ni moč najti takšne dovršenosti, takšne
logičnosti, smiselnosti, kot prav pri Naravi, pa bi bilo moč sklepati o tem, da
Narava ve kaj počenja, in čemu…
In bom
povsem preprost primer navedel, v katerem bom skušal pojasniti zakaj staranje
NI bolezen, pač pa je samo NUJEN, torej potreben proces slehernega obstajanja…
Staranje
je pot k umiranju, k prenehanju obstajanja. Med le-tem se sleherne podobe
živetja razmnožujejo, kar, preprosto povedano, pomeni, da bi stanje na planetu
že zdavnaj postalo nevzdržno, da bi več živetja na njem ne bilo, ko…
Ko bi
ne bilo staranja in umiranja! Tam, kjer se vse razmnožuje (množi) in nič ne
odpada (umira), tam nastane gneča, in to silovita gneča, pa ko bi zares iznašli
»zdravilo«, ki bi učinkovalo proti »bolezni«, imenovani staranje… si
predstavljaš, nobeno drevo ne bi padlo na tla, samo množila bi se… nobena zver
ne bi poginila, samo množile bi se… nobena dvonoga bebavost ne bi umrla, samo
množila bi se…
V vsem
času, kar obstajajo drevesa, zveri, bedaki… kaj meniš, ko ne bi bilo staranja,
in umiranja, bi danes ne raslo drevo ob drevesu, vse bi bilo z drevjem
prekrito, in prst bi, gotovo, iznašla nek način, da bi še hranljiva ostala, in
bi ta drevesa imela nekaj »jesti«… ne vem, morda bi, ta prst, bebavost
pretvarjala v hranljive snovi…
Pod
silnimi krošnjami, gosto razraščenimi, podrast in trava do trohice svetlobe ne
bi dospela, pa bi Narava, domnevam, za ne samo rast, pač pa predvsem za živetje
rastlin potrebne svetlobe, osvetlitev ustvarjala prav tako iz bebavosti?!
Ko bi
bila zver ob zveri, in bi le-te, za potrebe preživetja, do zadnjega travožera
vse požrle… bržčas bi tudi v takšnem primeru Narava našla način, da bi že
omenjena bebavost polnila njihove želodce…
Ko med
bebci ne bi bilo umiranja… baje je osem milijard »človeštva« preveliko breme za
planet, vendar – ko le-ti ne bi umirali, kaj meniš, koliko milijard bi jih
danes živelo na planetu?!
Ne, ne,
ne trudi se z ugotavljanjem tega števila, kajti odgovor je sila preprost – na planetu
enega samega bebca ne bi bilo, vsi, do zadnjega, bi že zdavnaj izumrli, ker ne
bi imeli česa jesti in piti, ker bi, preprosto, tudi ostale podobe živetja,
vse, do zadnje, izumrle!
Baje je
tako, da se je iz lonca moč najesti samo toliko, kolikor hrane se v njem
nahaja. In vidiš, tudi planet je neke vrste lonec, iz katerega vsi zajemajo (in
v katerega, prav s svojim umiranjem, tudi dajejo), tudi prst je količinsko
omejena, in njene hranilne sestavine, in tudi vse surovine, potrebne za samo
živetje, ne segajo v svoje neskončnosti…
Pa bi
si upal trditi, da Narava še kako dobro ve o tem, čemu si je omislila čas,
njegovo iztekanje, staranje (iztekanje posamičnosti) in, na koncu, tudi
umiranje, in sta, če upoštevaš dejstva, potemtakem staranje in smrt nič drugega
kot povsem naravna, prepotrebna procesa za obstanek živetja na planetu!
Ajnštajn
je ugotovil da »je človeška neumnost neskončna«. Neskončna gotovo ni,
neskončen, časovno gledano, prostorsko pa tudi, je samo proces nenehnega
kroženja, nenehnega spreminjanja, nenehnega porajanja živetja iz odmiranja
istega… je pa res, da zmore ta »neumnost«, bolje bebavost, še zlasti, kadar je »strokovna«,
neskončno škodo povzročiti, pa je skrb vzbujajoče to, da je celo v takšno
organizacijo, kakršna je Svetovna zdravstvena organizacija toliko bebavosti
dospelo, da se ne zmore drugače izkazovati kot – z bebavostjo!
Seveda…
po eni strani ugotavljajo, kako s staranjem rastejo določene težave, ne samo
tiste neposredno družbene, ki govorijo o tem, da s časom postaneš dela nezmožen
(ne doprinašaš več, vsaj v materialnem pogledu, skupnosti, obenem pa si ji v
breme, ker mora tudi zate poskrbeti, da do konca odživiš), pač pa tudi tiste,
ki pravijo, da je vse, kar je materialno, potrošne narave, se obrablja,
izgublja na svojih vrednostih in zmožnostih, potemtakem, posledično, poraja
zdravstvene težave; in govorijo o tem, da planet kmalu ne bo več zmožen
nahraniti vsega dvonogega življa, ker se prehitro razmnožuje… po drugi strani
pa govorijo o starosti kot bolezni, jo skušajo raztegovati, celo odpraviti
njena učinkovanja, s čemer želijo, očitno, že tako problematično (tako jo tudi
obravnavajo, v vsakdanjem govoru) starost prebivalstva, ki vse višja postaja –
še zvišati…
Ne vem
čemu se mi tako dozdeva, a takšna izkazovanja, ki so sicer občosti sila
simpatična (malodane vsakdo bi rad daljšal svoje sila-pomembno-živetje), me
spominjajo na nek pašnik, ki zmore zagotoviti preživetje nekim, na primer,
desetim kravam, a se njihov lastnik odloči, da bo namesto desetih raje sto imel…
Ni komentarjev:
Objavite komentar