torek, 18. junij 2024

Do zadnjega izdiha…

Pri majhnem otroku dopustim, da mi ponujeno mu roko v ramenu odtrga, in mi obenem zaušnico primaže, pri odraslih pa...
 
Tistim, ki se z dobroto izkazujejo, sem pripravljen obe svoji roki odtrgati in zanje trpeti in odtrpeti, tistim pa, ki so se mi s svinjanjem in z zlom izkazali…
 
Ne, za svinje, za govna nobene uvidevnosti več ne premorem, in jim niti sence svojega mezinca ne namenim! Jim pa želim čim daljše njih smrdljivo obstajanje, pa da imajo, v tem svojem obstajanju, čim več sebe, in sebi enakih, pa da jim vsak trenutek mineva v poplačevanju vsega tistega, kar so svinjali, uničevali, ubijali! In da jim šele zadnji izdih odrešitev prinese, medtem ko bo njih smrad še nekaj časa, za njimi, o(b)stal…
 
Kaj sem zagrešil, da tako plačujem?!
Poglaviten greh sta moja starša naredila, s tem, ko sta me kot človeka rodila v svinjak! Moj greh pa je zgolj v tem, da sem potreboval nekaj časa, za to, da sem svinje ugotovil, da sem spoznal, da si ne zaslužijo drugega kot sebi enakih prascev, nikakor človeka!

Ni komentarjev:

Objavite komentar