sreda, 19. junij 2024

»Najprej moraš imeti rad sebe, da bi lahko imel rad druge…«

Hudič je, kadar BEBAVOST »ve«!
Ta njihova trditev, v naslovu izkazana, o marsičem razkriva, med ostalim tudi o…
 
Ničesar NE vedo o čustvovanjih (med katera sodi tudi spoštovanje)! Čustvovanj NI moč zapovedovati, pač pa se porajajo sama od sebe, če se imajo na osnovi česa, seveda.
 
To, da »SEBE morajo imeti radi« govori o popolni ODSOTNOSTI samokritičnosti! In dejansko so samovšečni, čeprav ne bi smeli biti, kajti »krasijo« jih takšne »odlike«, da človeku nikakor ne morejo biti všeč! Niti osnovnih etičnih standardov/zahtev ne dosegajo!
 
Samovšečnost = NEzavedanje samega sebe obenem izkaz popolne sebičnosti!
Sebičnost = NEuvidevnost = NEetičnost = NEčlovečnost = ŽIVAL!!!
 
Rad imam tisto, kar si moje ljubezni zasluži, kar je moje ljubezni vredno. In bolj kot sem človek, manj mi zmorejo biti všeč »ljudje«!
 
NE pustim si predpisovati, kaj naj bi bilo tisto, kar naj bi imel rad, kar naj bi, obenem, tudi spoštoval! In mi zlasti neka ČREDNA PRIPADNOST ne more čustvovanj drugače oblikovati, kot v nasprotovanje, v tisti tega-pa-NE-maram!
 
In, da, še kako sem lahko samokritičen = nezadovoljen s samim seboj = samemu sebi NEvšečen = samega sebe NEljubeč… pa imam lahko, kljub temu, rad drugega. V kolikor ni običajno govno, seveda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar