torek, 18. junij 2024

Živelo poletje…

… breznogavični čas, čas kratkih rokavov, in hlač, coklic ter, kakopak – kolesarske čelade!
 
Danes sva malo kasneje, kot sicer, zastavila s kosilom, in podrla je količinski rekord. Lepo jo je bilo gledati jesti…
 
Medtem ko sva jedla, je stroj opral njena oblačila, in mi jih je, po kosilu, pomagala obesiti. Pa s kredo sva risala po fasadi, in po kletnih vratih, nato, v kuhinji, ustvarjala s plastelinom, potem pa…
 
Spet sem ji, v njeno kad, nalil vode, tako da se zdaj že drugič sveži v njej. In je njeno radoživo, milozvočno čivkanje poslušati…
 
Danes mi je znova povedala, da bi rada imela takšne »črte«, kakršne imam jaz, na čelu, in takšne lase, sive. E, dete moje, ko bi vedela od kod vse to izvira, bi te želja hitro minila, obenem pa…
Veš, običajno skušajo skrivati svoja leta. Obstaja sicer kopica drugih zadev, katerih bi se lahko sramovali, a se jih ne, se pa zato let. A kaj, ko jim niti z lažjo ne uspeva prelisičiti dejstev. In, spet »a kaj«, ko pa dejanska lepota ne potrebuje nikakršnih posegov, »popravkov«, medtem ko grdo ostaja vselej grdo, ne glede na to, kako ga skušaš prikriti!



Ni komentarjev:

Objavite komentar