nedelja, 23. junij 2024

Ni mi uspelo…

… prepričati Oliverja…
 
Zjutraj sem nameraval zastaviti s košnjo Velikega brega, vendar je bil nemajhen njegov del »nastlan« z drvmi, kostanjevimi, pa sem sklenil, da se najprej tega lotim…
 
Začel sem okrog pol devete in, čim me je zagledal, je prihitel, sosed, rekoč, da bova skupaj. Nekajkrat sem mu dejal, da naj se ne obremenjuje z menoj, da ima pri sebi veliko dela, radi katerega je tudi prišel iz Zagreba, a ni pomagalo. Odločil se je, pa če se vse razleti…
 
Družno sva sopihala prek nič kaj prijetno ogretega brega, skorajda do dvanajste, s kratkimi, ampak zares kratkimi, sapo lovečimi predahi, in ne samo, da mi ni pustil nositi malo težjih kosov, čokov, niti dvigati jih nisem smel, ne da bi tvegal njegovo nestrinjanje, pa čeprav so, v primerjavi z lanskoletnimi, krepko lažji…
 
Zdaj je vse pod streho in priznam, da brez Oliverjeve pomoči tega danes ne bi dokončal! Nikakor. Ne samo, da bi mi zmanjkalo sape, pač pa predvsem volje.
 
V preostanku dneva si bom dovolil nedeljo, edino, kar še nameravam narediti, okrog četrte, je obesiti perilo. Včeraj je stroj dvakrat pral, in tudi danes v drugo pere, in samo še enkrat ga moram zagnati, v tem tednu, verjetno v torek, ko bo elektrika po nižji tarifi.




Ni komentarjev:

Objavite komentar