nedelja, 9. junij 2024

Itak dežuje…

Samo petkrat, do danes, kolikor vem, v vsem svojem življenju, sem počel tako. In vseh petkrat se je zgodilo v Srbiji, ko sem bil teden dni na obisku v neki hiši, v kateri so pridelovali odlično slivovko…
 
Imeli so navado, takoj zjutraj, in pred zajtrkom, sesti k mizi, v gosti senci mogočnega drevesa, ter ob kavi, in klepetu, še kratkega zvrniti, domačega…
 
Ja, nalil sem si ga, danes, ob prvi kavi, čeprav praviloma nikoli ne pijem alkohola v jutranje-dopoldanskih urah. In edini razlog, zaradi katerega sem tako naredil, je – norčevanje iz samega sebe! Zaslužim si, takšno norčevanje, tako mi namreč izpovedujejo neki »dobri«, s katerimi sem imel opraviti. In »dobri« že vedo. Sicer pa…
 
Še eno leto, katerega smem zapisati, ob vseh dosedanjih, na seznam let, vrženih v nič. Resnično, velik razlog za »proslavljanje«…
Manj do konca? Da, na to pa kaže popiti! Itak dežuje.
Ah, pa da svoje »hvaležnosti«, ob tem, ne pozabim, se tudi kletev pri roki znajde.

Ni komentarjev:

Objavite komentar