Denimo to, da na faksu učijo o RAZLIČNIH VRSTAH
MIŠLJENJA, obenem pa pri vpisu študentov NE preverjajo, kateri so zmožni te
različne vrste mišljenja izkazovati;
pa to, da tekom študija “usposobijo” študente, da
le-ti “vedo” o taistih, torej različnih vrstah mišljenja, čeprav gromozanska
večina omenjenih študentov NE ve o naučenem, in NE MORE VEDETI, ker, preprosto,
zmožnosti teh različnih vrst mišljenja ne premore, jih potemtakem NE more
poznati;
tudi to, da iz teh študentov nastajajo “strokovnjaki”,
z ustreznimi potrdili, torej osebe, pri katerih ima papir (šolsko spričevalo)
večjo, krepko večjo veljavo od njih dejanskega vedenja, torej tudi od njih
dejanskih (ne le miselnih) zmožnostih;
pa, ne nazadnje, tudi to, da takšni “strokovnjaki”
kasneje zasedajo sila različna delovna mesta, in celo “zdravijo” psihično
obolele, in celo predavajo bodočim rodovom študentov o vsebinah, katerih sami
NE poznajo, NE razumejo, NE obvladajo.
In je tako na vseh področjih izobraževanja, z izjemo
tistih, kjer je moč s preprostimi napotki (denimo tipa kuharskih receptov)
opredeljevati preproste in čutnim zaznavam dosegljive vsebine. Aleluja, pa
sodobnost, razvoj in - “razumno človeštvo”!
Ni komentarjev:
Objavite komentar