nedelja, 4. november 2018

Absurd javnega šolstva?!


Denimo to, da na faksu učijo o RAZLIČNIH VRSTAH MIŠLJENJA, obenem pa pri vpisu študentov NE preverjajo, kateri so zmožni te različne vrste mišljenja izkazovati;

pa to, da tekom študija “usposobijo” študente, da le-ti “vedo” o taistih, torej različnih vrstah mišljenja, čeprav gromozanska večina omenjenih študentov NE ve o naučenem, in NE MORE VEDETI, ker, preprosto, zmožnosti teh različnih vrst mišljenja ne premore, jih potemtakem NE more poznati;

tudi to, da iz teh študentov nastajajo “strokovnjaki”, z ustreznimi potrdili, torej osebe, pri katerih ima papir (šolsko spričevalo) večjo, krepko večjo veljavo od njih dejanskega vedenja, torej tudi od njih dejanskih (ne le miselnih) zmožnostih;

pa, ne nazadnje, tudi to, da takšni “strokovnjaki” kasneje zasedajo sila različna delovna mesta, in celo “zdravijo” psihično obolele, in celo predavajo bodočim rodovom študentov o vsebinah, katerih sami NE poznajo, NE razumejo, NE obvladajo.

In je tako na vseh področjih izobraževanja, z izjemo tistih, kjer je moč s preprostimi napotki (denimo tipa kuharskih receptov) opredeljevati preproste in čutnim zaznavam dosegljive vsebine. Aleluja, pa sodobnost, razvoj in - “razumno človeštvo”!

Ni komentarjev:

Objavite komentar