Obstaja
možakar, ki (kadar necepljenim proti kovidu očita necepljenost) trdi, da je
potrebno zaupati stroki. Dobro, načeloma se strinjam, s tem njegovim
mnenjem, čeprav…
Možakar,
prvič: ne razlikuje (ni zmožen, umsko, razlikovati) med stroko in »stroko«
(zgolj izobraženimi nerazumskimi, foh idioti, po domače).
Možakar,
drugič: pravi, da sta (njegova) vera in zaupanje NAD znanjem (potemtakem nad
stroko).
Možakar,
tretjič: za vsak primer izkaže NEzaupanje, v to svojo vero, in zaupanje, pa se
gre – cepit (pomeni, da sta njegova vera in zaupanje dejansko le »vera« in »zaupanje«,
obenem pomeni, da je, zanj, in vsaj v konkretnem primeru – znanje/stroka NAD
vero in zaupanjem).
Možakar,
četrtič: sebi dopušča to, da sta njegova »vera« in »zaupanje« nad znanjem
(katerega, očitno, nima, oziroma ga ne razume), obenem drugim oporeka to, da
verujejo (da se jim ne bo nič zgodilo) in zaupajo (okoliščinam), pa se radi
tega ne zatečejo k znanju/stroki (da bi se cepili).
Možakar,
petič: ob zaupanju do stroke (znanja) nastanek Sveta razlaga s kreacionizmom
(po njegovem je, potemtakem, Svet »božja« stvaritev… taisti možakar bi, zlahka,
ko bi živel stoletja nazaj, »vedel«, da je Zemlja ploščata).
Možakar,
šestič: pravi, da resnica (o eni vsebini, neki) NI ena sama, hkrati terja
zaupanje v stroko, ki ugotavlja objektivno, eno samo (četudi večplastno,
kompleksno) resnico o vsem.
Možakar,
sedmič: drugim (tistim, ki se ne strinjajo z njegovim »razmišljanjem«) ponuja
pomoč, v podobi svoje(ga) vere (verovanja), namesto, da bi – sebi, in zase,
poiskal dejansko, edino pravilno, pomoč. Pa ne v veri, pač pa v znanju
(stroki).
Možakar
se niti ne zaveda tega, da ni normalno (te besede ne uporabljam v pomenu
običajnosti, zlasti ne v svetu dvonogih, ki sicer so običajni, a še zdaleč ne,
raz/umsko gledano, normalni), kadar samega sebe (in konstantno) negiraš, da ni
normalno, da zdajci trdiš nekaj, kar hip kasneje podreš, negiraš. Možakar je
tako razdvojen, da se iz te razdvojenosti, niti pod razno, ne zmore sam
izvleči. Nasprotno: stanje se mu bo, s časom, samo (še) slabšalo…
Možakar
mi je simpatičen. V svojem jedru je razumsko zasnovan (a psihično, potemtakem
tudi raz/umsko, dokaj okvarjen), je dober, skuša slediti poštenosti, moralnosti
(kar mu vselej, roko na srce, ne uspeva, saj poštenost/moralnost terja/ta
načelnost, s katero pa se možakar, zaradi svoje razdvojenosti, in kakor je že
iz zapisanega razvidno, ne zmore izkazovati), skuša biti uvideven, toleranten,
do vseh različnosti, ki, same po sebi, ne predstavljajo nečesa zlega (a je s
tem enako, kot je zapisano v prejšnjih oklepajih)… pa mi prav radi tega ni
vseeno zanj! Zato zapišem (tudi) te vrstice, v skromnem upanju (ki, zavedam se,
po vsej verjetnost ne bo porodilo želenih posledic), da ga začne (tega
možakarja) »kljuvati«, »glodati«, nekje, globoko, v podzavesti, da začne
razmišljati o samem sebi, o tem, če je prav, da se izkazuje tako, kakor se, pa…
Kdo ve,
morda pa, dokler (še) ni prepozno, dejansko poišče pomoč, sebi. Namesto, da jo
(s svojo zmedenostjo) drugim ponuja!
Ni komentarjev:
Objavite komentar