Rek, ki
vsekakor ni brez osnove, nasprotno, vsebuje ugotovitve, ki sicer niso
neposredno zapisane, a je do njih moč priti z razmislekom…
Če
zmorem le to, kar sem se naučil zmoči, pomeni, da sem zmožen izključno
ponavljanja (naučenega).
Pomeni,
da je moje znanje omejeno v okviru tistega, v kar so me zdresirali (naučili).
Pomeni,
da to, kar znam (počnem), izvajam brez slehernega razmisleka, samodejno
(ponavljajoč naučeno).
Pomeni,
da nisem zmožen upoštevati morebitnih spreminjajočih se okoliščin (ki so v svetu
vsakdanje dejstvo).
Pomeni,
da zmorem biti, s svojim naučenim znanjem, uspešen izključno v okoliščinah, ki
so enake tistim, znotraj katerih so me naučili znati.
Pomeni,
da v bistvu ne znam, da ne razumem lastnega znanja (in vsebin, skozi katere
svoje tozadevno znanje izkazujem).
Pomeni,
da sem zmožen zgolj ohranjati obstoječe stanje (okoliščine), potemtakem
nezmožen tvoriti spremembe ( = razvoj).
Pomeni,
da sem natanko takšen, kakršna so vsa preostala »naravna bitja«, naučena
pre/živeti znotraj odmerjenih jim okoliščin.
Pomeni,
da ne delujem razumsko.
Pomeni,
da vsi tisti (in njihovi dosežki), ki tvorijo spremembe (dospevajo do odkritij,
ustvarjajo nove vsebine = tvorno spreminjajo čas, ga nadgrajujejo,
izboljšujejo) niso »moji«, saj se izkazujejo v popolnem nasprotju napram »mojemu«
izkazovanju.
Pomeni,
da s samim seboj (s svojimi izkazovanji) delujem v nasprotni smeri od smeri teh
»NEmojih«.
Pomeni,
da nisem zmožen kakovostno izbirati učiteljev (če nisem zmožen razmisleka o
lastnem izkazovanju, potem ga nisem zmožen tudi o tujem, če nisem zmožen
razmisleka o lastnih vsebinah, ga nisem zmožen tudi o tujih), pač pa se
(na)učim (povsem nekritično) tistega, kar »zna« tisti »učitelj«, ki ima name
največji, najmočnejši vpliv ( = neposredno okolje).
Pomeni,
da okolje, s takšnim načinom funkcioniranja janez(k)ov, uspešno ohranja samo
sebe. Sicer širi obseg (količino) tozadevnega znanja, vendar v bistvu ne
doživlja nikakršnih vsebinskih sprememb, zaradi česar prihaja vse bolj v
razkorak s časom – na eni strani je razvoj (ki izkazuje ne le nova spoznanja,
pač pa, na temelju njih, tudi nove prakse, izkazovanja – o katerih sam nisem
zmožen razmisleka), na drugi strani pa »moja« istost (identičnost vsem nekim »mojim«,
bivajočim skozi preteklost) ohranja, v »meni« (in z »menoj«) preteklost.
Pomeni,
da je rastoče nezadovoljstvo »človeštva« - moč iskati v preprostem dejstvu, da
to »človeštvo« NI ustvarjeno za spremembe, za razvoj?
Ni komentarjev:
Objavite komentar