Dejstva
kot taka, torej »sama po sebi«, obstajajo za VSE ENAKA: voda je ZA VSE »mokra«,
zima je ZA VSE »hladnejši del leta«, čebela je ZA VSE »nabiralka medu«…
Takrat,
kadar VSI ne dojemajo dejstev (ki so, »sama po sebi«, za VSE ENAKA!) na enak
način oziroma jih razumevajo v drugačnih podobah, takrat je, očitno, nekaj
narobe s samim razumevanjem, in nikakor z dejstvi.
Glede
na to, da je absolutna večina »človeštva« VSELEJ izkazovala (včasih tudi
tisočleten) ZAMIK v nadomestitvi lastnega »vedenja« (oz. prepričanosti) s
spoznanji (oz. vedenji, razumevanji) posameznikov, bi se dalo trditi, da taisti
večini – nagaja razumevanje, oziroma, da – razumevanja NI zmožna. Se pa zna
naučiti »vedeti«, čeprav je to njeno »vedenje« praktično (življenjsko) v
pretežnem delu povsem neuporabno (pomeni, da NI dejansko vedenje, kajti: če
nekaj ZARES znam, potem si s svojim znanjem znam tudi pomagati v razreševanju
življenjskih situacij, v katerih se znajdem oziroma, znam sebi neljuba stanja
preprečevati!).
Glede
na to, da se takšno večinsko NErazumevanje izkazuje skozi ves čas, v okviru
katerega poteka ugotavljanje »človeštva«, je moč sklepati o tem, da večini ni
dana zmožnost razumevanja oziroma razumskosti. Le-te(ga) se namreč NE DA
naučiti, pač pa je neposredna posledica (naravne) zasnovanosti.
KO bi
se dalo naučiti, takrat bi vsako naučeno znanje postalo praktično uporabno, v
smislu razumne njegove uporabe. Takrat bi se, preprosto, tisto, kar bi bilo
hote (želeno) zastavljeno, končalo (izkazalo) v podobi hotenega (želenega)
rezultata. A se ne (o čemer najlepše izpričujejo »zgodovinski tokovi«).
Ni komentarjev:
Objavite komentar