petek, 17. februar 2017

Veter



Veter nosi mi spomine davnih dni,
ko bilo je razigrano mi nebo,
položene, prav na gosto, so sledi,
zapuščene, tam, kjer mene več ne bo…
Nežno mi šumlja,
toplo šepeta,
in ovija, s svojo mi dlanjo, srce,
listje šelesti,
v meni vse drhti,
v hladni rosi moje veje zelene…
Davno, davno se utaplja, tiho lega prah,
da prekrije, da zakrije nek moj čas,
sanje pridno le topijo v mojih se rokah,
a še vedno žene, tu in tam, njih glas…

Veter, veter, kdo te kliče, kaj ti je bilo,
da si k meni v sive dneve se podal,
si ponesel neko smetko, padla je v oko,
z njo si kapljice v očeh mi zasejal…
Sonce se gasi,
vse bolj hlad tišči,
in vse bolj večer odeva se v mrak,
lega v temo dan,
pa iskal zaman
mlada pota, nerazkrita, bi korak…
Davno, davno se utaplja, tiho lega prah,
da prekrije, da zakrije nek moj čas,
sanje pridno le topijo v mojih se rokah,
a še vedno žene, tu in tam, njih glas…

Ni komentarjev:

Objavite komentar