ponedeljek, 31. oktober 2022

Gospe radodajke

Gospe radodajke, nikarte zamere,
a niste, še zdaleč, mi ljube,
če bi kot edine na svetu živele,
bežal bi od vas, kot od kuge…
 
Gospe radodajke, morda ste zaslužne,
ničevim edina uteha,
a meni, že v mislih, po vrsti, vse kužne,
ob vas slednja čistost se neha…
 
Gospe radodajke, do vas ni težave,
prav vsakdo vas zmore jemati,
a meni, zares, ni do takšne zabave,
da s tal bi se sklanjal pobrati…
 
Gospe radodajke, ste javno imetje,
dospetje za vse jajcoglave,
a tam, kjer je gneča, tam najde se smetje,
in v smetju ni vrednosti prave…
 
Gospe radodajke, ne branim vam biti,
pač, ste, to, kar ste, ni vam druge,
in jaz se, prav zlahka, vam znam izogniti,
ker ni mi za vaše usluge….
 
Gospe radodajke, za vse večne čase,
opazna svetovna ste sila,
a jaz si od vas ne želim prav nič zase,
bi šlo mi v bankrot razkužila…

Ni komentarjev:

Objavite komentar