nedelja, 30. oktober 2022

V odpuščanju se…

Pravijo, nekateri, da se z odpuščanjem izkazuje plemenitost. Sicer nisem najbolj prepričan, da je temu res tako, kajti tudi odpuščanje mora delovati po nekih zakonitostih, in je potrebno vedeti o tistem komu smeš odpustiti, pa kakšno ravnanje odpuščaš… v nasprotnem ni več nobene ločnice med nedopustnim in dopustnim, nemoralnim in moralnim…
 
Kakorkoli že, tudi ko bi bilo odpuščanje merilo plemenitosti – ne želim biti plemenit! V življenju sem velikokrat odpuščal, in odpustil, ne da bi enkrat samkrat, kasneje, neko vsebinsko spremembo zaznal. Z izjemo tega, kakopak, da sem samega sebe po glavi bil, češ butec-bebasti…
 
Dovolj mi je odpuščanja! Čemu bi, ko pa tudi jaz samo eno življenje živim, čemu bi, ko z odpuščanjem drugemu olajšam, meni pa, še vedno, storjeno mi na plečih ostane. Če ne drugače, potem v podobah bridkih spoznanj, ki znajo dodobra zagreniti, uničevati, nižati kakovost preostalega.
 
Res je, v svinjaku biser ne zmore sijati, in prav tako ne zmore odpuščanje biti učinkovito, kajti – ko bi bilo kaj takega moč, potem svinjak ne bi bil svinjak! Pa…
 
Kdor si nekih odpustkov želi, temu, vsekakor, ni k meni iti, naj do prvega farja stopi, tam jih delijo, po dolgem in počez. Tam je, v končni fazi, povsem vseeno, to, kdo si, kaj si, kakšen si… le v »pušico« poškilijo, če si se z zadostno naklonjenostjo izkazal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar