četrtek, 27. oktober 2022

Mihec se je polulal!

Mirovnik: Marko, kaj si naredil Mihcu, da se joče?!
Marko: Ničesar mu nisem naredil...
Mirovnik: Si prepričan? Mihec mi je povedal, da si bil grd do njega.
Marko: Ne pa nisem, samo rekel sem mu, da je polulanec.
Mirovnik: In zakaj si mu to rekel, nisi mogel biti tiho?
Marko: Zato, ker se je polulal, in je imel vse hlače mokre.
Mirovnik: Ampak... zakaj si mu moral reči, da je polulanec?
Marko: Zato, ker je, ker se je polulal.
Mirovnik: Dobro, ampak Mihec je že sam vedel, da se je polulal...
Marko: Zakaj sem potem jaz kriv, če sem samo povedal tisto, kar sem videl?!
Mirovnik: Ker si s tem Mihca prizadel.
Marko: S čem sem ga prizadel?! S tem, da sem povedal to, kar sem opazil?
Mirovnik: Ne, pač pa s tem, ker si mu rekel, da je polulanec.
Marko: Kdor je priden, je pridnež, kdor nagaja, nagajivec, kdor skače, skakalec... in kdor se polula, je polulanec!
Mirovnik: Ampak, ko mu ne bi rekel...
Marko: Da je polulanec? Bi potem Mihec ne bil - polulanec? Ali samo tega ne bi bilo, da bi mu jaz povedal, da je to, kar je?
Mirovnik: Ljudje smo občutljivi na besede, ki nam jih drugi namenjajo.
Marko: Tebe niso učili, da je treba po resnici govoriti?
Mirovnik: Seveda, da so me, ampak včasih je dobro kaj zamolčati...
Marko: Ko ne bi povedal, da je polulanec, bi potem Mihec ne bil - polulanec?!
Mirovnik: Seveda, da bi bil, ampak... 
 
Včasih je dobro, da Mihec odraste. Takrat, morda, spozna, da niso krive besede, ki o dejstvih govorijo, pač pa sama dejstva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar