nedelja, 30. oktober 2022

Ne stoj ob moji poti

Ne stoj ob moji poti, na štop več ne pobiram,
ne veš kdo vse priskledi se, moj čas pa mi velja,
morda sem prezahteven, ne vem, a ko izbiram
le tisti vreden je lahko, ki svoj obraz ima…
 
Ne stoj ob moji poti, lahko da se poznava,
pa le zamahnil bom z roko, in sam nadaljeval,
mi ni nič mar nekih kesanj, zvečine so neprava,
ne mika me, da že spoznano, znova bi spoznal…
 
Ne stoj ob moji poti, če ti je blizu priti,
lahko se sicer ti zazdi, da zmoreš mi sledit,
a ta, ki zna izbrati, ki sploh zmore hoditi,
ne štopa, pač pa gre po svoje neko pot gradit…
 
Ne stoj ob moji poti, če nama je minulo,
če že imela sva nek čas, in v nič je izpuhtel,
je ni stvari, ki zmogla bi popraviti razsulo,
kar je bilo, mi je bilo, nazaj ne bi hotel…

Ni komentarjev:

Objavite komentar