sobota, 18. marec 2023

Naj te ne (z)motijo moje besede, čeprav…

Ja, res je, pišem jih z namenom, da bi te (z)motile, in z upanjem, da bi povečale nezadovoljstvo v tebi, pa da bi se, na osnovi tega, začela boriti! Boriti predvsem zase, nato tudi za tisto, kar NAJ bi ti pomenilo, a ti NE pomeni ničesar! Dobesedno NIČESAR, ker…
 
To, čemur ti praviš »boj«, način, na katerega se ti »boriš«, oprosti, ampak – če se ti boriš, potem sem jaz Jupiter!
 
Naj te ne (z)motijo moje besede! Če pa, slučajno, te, potem – zdrži, še malo, in ne bodo te več. Vsaj te, in tukaj objavljane, ne. Že dolgo, predolgo se trudim…
 
Pa ne samo zadnje leto, in sploh ne samo od Malinega rojstva dalje, ne, trudim se, in se dajem, že več kot enajst let! Misliš, da si vredna, s tem, kakor se izkazuješ, ene same sekunde mojega življenja?! Misliš, da si vredna otrokovega življenja, tega, da te ima, zaenkrat vsaj, rada?! Takšno, kakršna se izkazuješ v podobah Elizabete in Betke?!
Če to misliš, potem se motiš, tako hudičevo ZELO SE MOTIŠ, da se bolj motiti ne bi mogla!
 
Če se ti boriš, potem sem jaz Jupiter!

Ni komentarjev:

Objavite komentar