četrtek, 16. marec 2023

»Ti si tako videl…«

Ne zavedaš se, sploh, kaj mi, o sebi, vse pripoveduješ, pa čeprav na posreden način…
 
Ko sva se pogovarjala, o nekdanjem življenju, se je pojavil tvoj, sila zgovoren, stavek: »Ti si tako videl.«
 
Ja, tako sem videl. Imam zdrave oči, pa vidim. Brez motenj. Imam, za razliko od tebe, zdrave možgane, pa lahko ugotavljam, povezujem. Pomeni – če sem jaz videl pravljico, takrat, ko sva bila skupaj, in, če sem, po tvoje, napačno videl, to govori samo o tem, da si vseskozi živela dvojno živetje! Ob meni si bila tisto, kar sem videl, za mojim hrbtom, stran od mene, pa si bila to, kar si, tudi sedaj, nekaj popolnoma drugega, drugačnega, od tistega, kar sem videl.
 
Povej, ni zanimivo, to, da te življenje pripelje do spoznanja, da – določenim niti za eno samo sekundo ne smeš zaupati?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar