sreda, 22. marec 2023

Veš, kaj je – smešno?!

Ti povem? Smešno, celo sila smešno je to, da sem – edini, ki te lahko v red spravi, še več, sem edini, ki te lahko, znova, v življenje popelje! Drugega ne vidim, nikjer. In ga ne morem videti, ker ga ni. In ga ne bo. Nikoli. Vsaj v tvojem prostoru in času ne, celo v nekem širšem prostoru, takšnega, ki bi v sebi združeval vse tisto, in tako, kar, in kakor, združujem jaz.
 
Ja, dopuščam, da se ti trditev zdi neumna, domišljava. Ni sile, vajen, tega, da me ima prav domišljava neumnost za neumnega, in domišljavega, čeprav…
Za razliko od te neumnosti, sem kar nekaj krepko, krepko, in še bolj krepko zmožnejših spoznal, od povprečja, in marsikaj so premogli, v sebi, marsikaj zmogli, a da bi se izkazovali z vsem, s čemer sem se jaz, tebi, že, kar dolgo, izkazoval, ne, takšnega pa, med njimi, niti slučajno nisem srečal. Če drugega ne, jim je krepko pešalo na področju umevanja mišljenjskih značilnosti, in še posebej na področju umevanja psihičnih stanj.
 
Res je, edini. Ni zanimivo? Tako zanimivo, da utegne celo smešno biti?! Če ti je, potem se smej, na glas, krohotaj se, jamčim, ne boš dolgo čakala, ko te bo volja do krohotanja, do smeha, minila…
 
Ko sem razmišljal o tem, sem se spomnil, kako si mi, nekoč, pripovedovala o dveh, ki sta stala, sedela, na veji, katero sta – žagala! In, kakopak, njun podvig se je končal tako, da sta telebnila na tla.
Ob pripovedovanju si se smejala, in njuno početje označila kot ne samo neumno, pač pa dobesedno butasto. In tudi je, bilo, celo na smeh goneče butasto. Še več, moraš biti dobesedno idiot, da pod lastnimi nogami vejo žagaš, čeprav...
 
Če si se že zresnila, od prejšnjega smeha, temelječega na moji trditvi o meni-edinem, potem, te prosim, če mi lahko poveš, to – kaj pa ti počneš, če ne tega, da, na enako butast način, žagaš vejo, na kateri edini lahko dospeš ne samo do obstajanja, pač pa tudi do življenja?!
 
Saj veš, kaj pojmujem pod besedo obstajanje. Biti, dihati, obstajati, pač. Hoditi v službo, plačevati položnice, jesti, piti, seksati, početi tisto, kar zmore vsaka žival, početi, dokler obstaja. In kar si počela že v neki svoji daljni preteklosti, in kar počneš sedaj. Čeprav…
 
Tudi to obstajanje naj bi bilo zadovoljno, potemtakem naj ne bi vodilo do tega, da zaradi njega roko nad samega sebe dvigaš, medtem ko – si jo ti dvigovala, v tistem daljnem nekoč. Ja, ne samo dvignila, enkrat, pač pa dvigovala. In jo boš spet…
 
Življenje pa – uh, kako daleč je življenje od nekega golega obstajanja! Življenje so neke vsebine, do katerih ne dospevaš na tržnici. Pravzaprav večina do teh vsebin nikoli ne dospeva, še pozna jih ne.
 
Da, vidiš, oboje, tako zadovoljno obstajanje, kakor tudi zadovoljno življenje, si imela, kar nekaj časa. Vse od nekega decembra 2011, pa do takrat, do tistega dne, ko je Malčica na svet prispela…
Ne, ni ona kriva, za to, da tudi porode, oziroma rojstva, med sprožitelje uvrščajo. Ni, Mala ničesar ni kriva, čeprav bo plačevala, vse svoje življenje, za – tvojo krivdo!
 
Upam, da ti je bilo branje tega zapisa v zabavo. Ne želim te v slabo voljo spravljati, nikakor, do razmisleka, priznam, bi te hotel, a kaj, ko vem, da – kdor vejo, na kateri sedi, žaga, ni najbolj primeren za razmišljanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar