torek, 18. april 2023

In je prišel brat…

Pripeljal mi je »nov«, resda več kot tri desetletja star trosed, in fotelj, in je trajalo krepko več kot tri ure, da sva znosila sestavne dele iz avtomobila, v sobo, in sestavila zadevi. Zdaj v funkciji, in prijetno izgleda, deluje, predvsem pa je sedenje, na obojem, sila ugodno, udobno…
 
In me je, kot običajno, založil z nekimi rabljenimi bundami, srajcami, čevlji, kaj vem s čem vse (še nisem vrečk odpiral, da bi pregledal in pospravil), pa nekaj suhih mesnin prinesel, ter mi odpravil, za nekaj časa, skrb glede žganice. Je prinesel lozovačo, v količini, ki bo vsaj za štiri mesece zadoščala, morda tudi kak teden dlje…
 
Resda križ, ki ne mara nekega stacionarnega dela, nekega mirovanja, pretiranega, malček pripoveduje, sedaj, o tem sestavljanju, a kdo bi se menil zanj, bo minil, do jutri zagotovo. Ko bo, upam, suho, vreme, ker…
 
Mi je prijatelj, pred tremi dnevi, hvalil današnje vremenske napovedi, češ kako točne so, odkar si vremenoslovci z radarji pomagajo, in mi zagotovil, da bo danes brez dežja, in jutri… pa sem že pomislil, kako bom vsaj del dneva izrabil za košnjo, ko, glej ga zlomka, se je izkazalo natanko tisto, kar sem prijatelju v odgovor povedal – nekoč sem vremenarjem verjel, so bili boljši, brez radarjev, danes pa… ko vidim kakšno je, vreme, potemtakem za nazaj, zares vem, kakšno je! Kakorkoli že, tu je že od jutra deževalo, četudi uradno v »suhem vremenu«.

Ni komentarjev:

Objavite komentar