sobota, 15. april 2023

Ni hudič dal miru…

Ni dovolil, preprosto, da bi popoldne šlo v nič, v neko v-zrak-gledanje. Sem se raje lotil pospravljanja zgornjega dela…
 
Nekoliko temeljitejše sem zastavil, kot sicer, pa sem posesal tudi zidove, in strop, da so pajčevine izginile (ob tem sem, kakopak, pazil, da ne bi kakšnega prijatelja, ki komarje lovi, in ostalo nadlogo, poškodoval, tako da bodo pajčevine hitro nazaj), preprogi z obeh strani, s spodnje in z zgornje, kakopak tudi tla pod njima, spraznil zabojnik za drva, in tudi vanj napotil cev sesalca, pa prah pobrisal, po tleh pomil, na koncu pa še kopalnici podobo čistosti ustvaril. In je, tako, večji del čiščenja za menoj. Jutri, zjutraj, ko bo peč v mirovanju, še kurišče posesam, nato pa se spodnjega dela lotim, kuhinje, shrambe, stranišča. In, v kolikor bo vreme… ne, ne, raje ničesar ne načrtujem, kakor bo, tako – naj bo! Je že krepko preveč mojih snovanj šlo k vragu, da bi se mi dalo pretirano z novimi ukvarjat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar