sreda, 19. april 2023

Malo…

… april, junij, julij, avgust, lepi meseci, meseci mojih otrok.
 
Danes (op. p. ta "danes" velja za čas pisanja besedila, za devetnajsti) ima starejši od obeh tvojih bratov obletnico rojstva. Čez dobra dva meseca jo bo imela tvoja sestra, čez dobre tri pa mlajši od tvojih bratov. Ti prideš na vrsto v avgustu. In je skorajda prav tako, glede na to, da si najmlajše dete moje…
 
Na vse tri, starejše, sem ponosen! Zelo. Ene same stvari, še najmanjše, niso izkazali, v svojih ravnanjih, ki bi o sprijenosti, nemoralnosti govorila! Ene same ne! Škoda jih je, za ta svet, velika škoda. Imajo srce in dušo, pošteni so, dobesedno zavračajo obče prakse…
 
Tudi tebe imam rad, kakopak, le o ponosu, v zvezi s teboj, še ne morem govoriti. Si, pač, dete, majhno bitjece, po srcu, po duši lepo, dobro, čisto, vendar boš morala šele pokazati, v nekem kasnejšem času, koliko zmoreš to lepo, dobro in čisto ohraniti, koliko zmoreš ravnati po nekih temeljnih načelih, četudi, na prvi pogled, v lastno škodo.
 
Ne vem sicer, če bom doživel ta, kasnejša tvoja leta. Odkrito, ne mika me vztrajati med vsem, kar mi življenje greni. Med nepošteno »poštenostjo«, med sebično »dobroto«, med butastimi »razumnimi«. Ne mika me vztrajati med tistimi, katerim sem sebe, svoje življenje, svoj čas, predvsem pa svoje srce dajal, in dodobra dal, zatem pa so mi pokazali, da zmorejo, vse prejeto, le – poteptati. V blato, v lastno blato, pravzaprav – v same sebe!
 
Dovolj mi je dokazovanja, nekega boja z lažnivci, dvoličneži, ker, veš, od nekdaj stojim za svojimi besedami, zanje sem se prevečkrat izpostavljal, da mi ne bi bile vredne, pomembne. In dovolj mi je, da vsaka smet kroji ta svet, da ga po svoji podobi spreminja, ga svinja!
 
Po drugi strani bi te želel videti veliko, odraslo, čeprav… ja, priznam, tvoje odraslosti me je strah. Vem, radi česa, in ne bom ne tu, ne zdaj o tem. In ne bi rad doživel, da mi prav ti do konca streš še tisto srca, kar mi ga je ostalo, živečega. Po vseh »lepotah«, s katerimi mi je bilo vračano, marsikaj in vse. Ker, veš – v kolikor te bom doživel, odraslo, pa v kolikor se ne boš izkazovala tako, kot sem prepričan, da se je potrebno izkazovati, če se imaš za človeka, takrat… bolj slaba bo kazala najinemu odnosu, zelo slaba! Kakorkoli že…
 
Ja, danes je starejši od tvojih bratov dopolnil petintrideset! Ti pa jih boš, čez dobre štiri mesece, malo manj kot dvanajstino toliko. Lepi meseci, moje zvezde so v njih rojevane.

Ni komentarjev:

Objavite komentar