sreda, 19. april 2023

Uspelo mi je!

Zjutraj sem si zastavil dokaj smel načrt, deloven, pokositi vso polovico zemljišča, na kateri stoji hiša, in ves zunanji del, prek ograje, ob cesti, vključno z obema parkiriščema. Še nikoli poprej mi ni uspelo toliko opraviti v enem dnevu, breg je le breg, in jemlje, občutno, moči…
 
Priznam, zadnjo uro in pol sem si nenehno prigovarjal, daj-še-to, ja, pa-daj-še-to, in sem, zdaj, zadovoljen, ker sem se ubogal. Uspelo mi je opraviti vse načrtovano!
 
Preden sem se šel osvobodit premočenih, ne le preznojenih, oblačil, sem zamenjal nože na kosi, in v nekaj steklenicah naredil mešanico, da je zadeva pripravljena za jutri. In, kakopak, vezir umil, ker skozenj malodane ni bilo več videti, toliko travnih delcev ga je prekrivalo. In, seveda, kavo sem si skuhal, da vsaj nekaj v usta dam, glede na to, da od včerajšnje sedemnajste še ničesar nisem jedel. In sem, trenutno, preveč utrujen, da bi lakoto čutil.
 
Jutri bom skušal tudi s kosilnico, nadaljevati. Že dolgo je nisem zagnal, pa upam, da bo poslušna. Z njo je, načeloma, lažje, in hitrejše, vsaj na ravnini, večjo površino zajame, od kose, obenem je »samohodna«, čeprav – ko v breg z njo kosim, ji moram občutno pomagat, pa njene prednosti malodane izginejo, ker je bistveno težja od kose… In muhava – navzdol ne želi kositi, le navzgor.
 
Ostalo mi je, danes, še dovolj časa, pa bi lahko še kaj pokosil, a kaj, ko fizično, preprosto, ne zmorem več! In bo potrebno na drugačne načine zapolniti preostanek časa, do neke po-polnočne ure, ko se odpravim spat…
 
V kurbarijo ne bom šel, jamčim, mi, že od nekdaj, preveč smrdi, pa ne lovim bab naokoli. Še več, redke so, ki bi mi bile, vsaj od daleč, načeloma, sprejemljive. Zelo, in še bolj redke!
Pametnega tako in tako nikoli v svojem življenju nisem počel. Tako sem vsaj imel priložnost slišati, nekajkrat, pa si bom lahko dovolil kar nekaj šaha, pa tu in tam, domnevam, kakšno zapisovanje, nekaj samogovorov, z obveznim preklinjanjem, kakopak. Dobra zadeva, ti samogovori, sem si namreč edini sogovornik, ki si nikoli ne ugovarjam. In vedno vem, razumem, kaj sem povedal…
 
Zdaj pa bom najprej eno prižgal, in nekaj požirkov kave srknil…

Ni komentarjev:

Objavite komentar