nedelja, 16. april 2023

Izpuhtela so mi, neka pričakovanja...

Nekoč sem zapisal, da od življenja ničesar več ne pričakujem. V pozitivnem smislu, kakopak. Pa moram zapis nekoliko popraviti, da ne bi kot nepremišljen zvenel…
 
Pričakujem, seveda da pričakujem – slabo in slabše. Dejstvom, okoliščinam primerno, pač. In vse, kar se utegne pripetiti izven tega slabega in slabšega, morda celo kot njuno nasprotje, me lahko kvečjemu preseneti, v dobrem, in to naredi zato, da…
 
Po vsej verjetnosti veš, kako je, takrat, kadar te nekaj najprej razveseli, in to naredi predvsem zaradi tega, da te, kasneje, izginotje istega udari. Pa se zna pripetiti, marsikdaj, da si zaželiš, tega, da se nikoli neko lepo ne bi dogodilo, kajti – če ničesar o njem ne veš, če ga nikdar nisi spoznal, doživel, potem te tudi njegov izostanek ne more prizadeti. Tako da…
 
Kakorkoli obračam, let ne morem, svojih, spreobrniti, in dejstva, da se moja pot izteka, da je daleč od tega, da bi smela želeti, snovati, upati, vsaj pretirano ne. Meni namreč življenje ni običajno obstajanje, mi je krepko več od tega. V bistvu mi je zgolj še nek spomin, ki me, obenem, pokonci drži, obenem pa lastno učinkovanje spodjeda, ko mi streže s tistim nikoli-več-tako.
 
Kakopak, lahko rečem, da sem imel kar polno življenje. Marsikatera želja, ki se je že v rosno mladih letih porajala, se mi je porodila, na različnih področjih sem smel delovati, in pustiti vsaj neke drobne, in še manjše sledi. Seveda se mi je, za protiutež, dogajalo tudi veliko tistega, česar nikomur ne bi želel, in tudi sebi ne, a je takšno, bojda, življenje. Še zlasti takrat, kadar ni golemu obstajanju namenjeno.
 
Ko bi znova, ne bi ničesar spreminjal. Bi moral, najprej, spremeniti samega sebe, tega pa ne bi naredil, ker – obstajata samo dve temeljni podobi, na tem planetu, in tista večinska mi nikoli ni bila niti simpatična, kaj šele všečna, posledično mikavna, sprejemljiva. Ne, raje tiste svetle trenutke, katere sem smel doživeti, prav radi tega, ker sem, kar in kakršen sem, plačujem z obiljem temnih, a imam vsaj neko zgodbo za seboj, zgodbo, v kateri prav vsakdo sebi mesta nikoli ne bi mogel najti.
 
Da, od življenja, svojega, ničesar lepega več ne pričakujem. Če pa se, po nekem slučaju, porodi, potem pa – vem, krepko bom tudi takšne trenutke plačal, in plačeval krepko dlje, kot jih bom smel doživljati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar