ponedeljek, 24. april 2023

Samo še razvalina…

Sinoči sem do pol druge iskal ustrezen položaj za levo nogo. Ne vem, ali imam zategnjeno tetivo, ali počeno neko žilico, pod sredincem, se na te zadeve ne spoznam, vem pa, da je prst krepko otekel in tako razboljen, da se bolečina prenaša tudi v levo in v desno, na ostale prste. In to »prijetna«, žgoča bolečina…
 
Vsake toliko sem vstal, naredil nekaj korakov, upajoč, da bom zadevo razgibal, in bo bolečina popustila, na koncu pa sem popil dva analgetika, da sem vsaj nekaj spanja ujel…
 
V zadnjem letu, in malo več, me je, zahvaljujoč nekim »srečnim« dogodkom, dodobra pobralo. Nekega sala nisem imel, pred tem, pa je pobiranje seglo v mišično maso. Pa – ko ima vrag mlade, jih, pač, ima…
 
Tudi aprilsko vreme mi zelo »pomaga«, pa moram tisto, kar bi sicer lahko opravil v tednu dni, opraviti v dveh, dneh, treh. In se mi nabere utrujenosti, potem pa pride Mala, da na počitek niti pomisliti ne morem. A bi ga krvavo potreboval, čeprav – gledam travo, in ugotavljam, da bo prihodnji teden spet treba dobro prijeti za delo. Pa lahko do neke poletne vročine, ki rast trave upočasni, o počitku samo sanjam. A bo, kar bo, in kakor bo, več kot truditi se ne morem…
 
Na nikogar se ne morem zanašati, sam pa postajam vse bolj nezanesljiv. Čas me ne lovi več, daleč od tega, me, krepko, prehiteva! V bistvu sem postal razvalina, ki pa, za razliko od nekih drugih razvalin, nima neke kulturno-zgodovinske vrednosti. Pravzaprav nobene vrednosti nimam, vsaj določenim, sebičnim bitjem, ki so izrabila tisto, kar jim je bilo izrabiti. K sreči za takšne tudi ne želim neke vrednosti predstavljati…
 
Res je, nekaj malega še zmorem dati, od sebe, iz sebe, a me je življenje naučilo, da bom dobro premislil, preden se nekomu, če sploh, odločim karkoli dajati. Ostali pa… naj iščejo tam, kjer jim nikoli ni najti!
 
Kakorkoli že, nocoj ne bom odlašal s tabletama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar