ponedeljek, 17. april 2023

Ta vražji april…

Predprejšnji teden me je viroza krepko dajala. Prejšnji teden sem imel Malo tu. Ta teden dežuje. Naslednji teden, od tega petka dalje, bo, spet, Malo tu. Ob njej pa takšnih stvari ne morem delat…
 
Toliko, da sem pokosil Lilin gaj, neko manjšo površino, in je, spet, začelo deževati. V grobem sem, v dežju, travo pospravil, na kup, da me je do kože namočilo, potem pa sem obupal, nad današnjo košnjo. Nebo je prekrito, s temnimi, težkimi oblaki…
 
Jutri brat pripelje pohištvo, pa da znosiva, sestaviva… vprašanje, koliko dneva mi bo ostalo na razpolago. V sredo naj bi bilo suho, a je sreda krepko premalo, da bi uspel z vso košnjo opraviti. Bom tvegal, znova, neko vnetje mišic, da bi čim več pokosil, a več kot zmorem…
V četrtek pa naj bi spet oblaki svojo tožnost izlivali!

Ni komentarjev:

Objavite komentar