sobota, 15. april 2023

Jezen nase…

Ma, mi je sicer uspelo odpeljati papir in steklo na »otok«, ostanke kavča in fotelja na deponijo, pa iti na črpalko in v dve trgovini, celo to mi je uspelo, da sem znosil iz avta, v štirih delih, kakopak, vse nabavljeno, in to prav takrat, ko se je nebo »odprlo«, pa še zapihalo je poleg, da ni bilo ene suhe stopinje najti, a kaj ko…
 
K sreči bo tudi jutri nestanovitno, menda bo deževalo, in pihalo, pa se s tem tolažim, ko pospravljanje hiše prelagam na jutri. Še zjutraj sem mislil, da se bom tega danes lotil, a kaj, ko sem ves »polomljen«, roki pa bolita, da bolj ne bi mogli. Ne vem, še vedno zaradi viroze… ali zaradi »telovadbe« z Malo, veliko je rada v naročju, da se tako sprehajava, pa želi, da jo zagrabim in jo guncam, na rokah… ali pa, preprosto, zaradi let, ki so se mi nabrala. Predvsem pa sem jezen nase zaradi tega, ker sem kapitalen butec! Bentiš, vse življenje sem za neke druge skušal, po najboljših močeh, živeti, namesto da bi nase, predvsem, če ne celo izključno nase gledal! Po običajni praksi.  In bentim…
 
Še vedno ne znam, in nikoli ne bom, kaže, znal. Pa me muči tisti otroke-imaš-tu… in mi zajeda v sicer, meni vsaj, izjemno privlačno misel, da bi to revščino, katero še imam, preprosto, prodal, in se podal nekam v »božjo mater«, nekam na jug, tja, kjer nekaj ljudi poznam, tja, kjer bi povsem na novo zastavil, svojo pot, vse hitreje proti koncu tekočo. Ja, ko bi znal…
 
Rilec mi ni bil usojen, prepričan sem, da z njim ne bi znal enega samega dneva preživeti! Pa bi bilo bolje, zame, ko bi zmogel »zajemati z veliko žlico danes«, ne meneč se za nikogar, razen za lastno rit! Ko bi mi pa »zaštekalo«… ja, takrat pa bi bilo vse drugo krivo, za moje neuspehe, kajti tudi jaz ne bi vedel kaj početi s podobo, ki bi jo v zrcalu gledal…
 
Bentiš, Uroš, si cepec! Ti in tvoja načela, živetje je le ena velika kurbarija, in če nisi kurba ali kurbir, v njem, ogromno zamudiš…
Ne, nikar ne jemlji resno tega zaključka, kajti – kdor me vsaj malo pozna, ta ve, da organsko ne prenašam ne kurb, ne kurbirjev!

Ni komentarjev:

Objavite komentar