nedelja, 30. april 2023

Ne bo šlo, Mala, ne bo…

Dolgo sem razmišljal, v zadnjem več kot letu dni, da bi ohranil nek napis na hiši. In da bi tebe, malo moje, lepo, tudi Čmrlek klical, vendar…
 
Ta beseda nikoli ni bila v mojem izrazoslovju, obenem pa obstaja kopica vzdevkov, s katerimi te skušam pocrkljati. Pa ni potrebe, da bi, na silo, nove besede mednje tlačil. Zlasti ne besed, ki mi govorijo o nečem, kar se je, recimo temu tako, sila »čudno« izkazalo…
 
Mnogokrat sem pojasnjeval, nekim, čemu je napis na hiši. In tudi razlagal, da Črmlek ni moj priimek. Danes bi razlagam pridodal besedo, dve, o moji bebavi dobroti, o željah, da ustrežem, polepšam, razveselim…
 
Ja, napis je nastal kot posledica moje želje, da vsaj delčku nekih otroških sanj dopustim zaživeti. Idiot, jaz! Dobesedno idiot!
 
Ne, Mala, ti ne boš moj »čmrlek«. Le-ta je namreč pokazal, da mu je na cesti lepše, kot pri meni, z menoj. Pa naj mu bo tam prijetno domovanje.
 
In sem, Malčica driskasta, napis snel. Ob priložnosti deske še razrežem, da bodo vsaj v peči koristile. In, kdo bi vedel, morda napis z novim nadomestim, denimo z – »Pri idiotu«.

Ni komentarjev:

Objavite komentar