ponedeljek, 24. julij 2023

Gospod tovariš…

V času socializma (mimogrede, komunizma nikoli ni bilo, nikjer, čeprav »demokratični« bebci drugače »vedo«), torej v času tozadevnih tovarišic in tovarišev, se mi je dogajalo, da sem prejemal pisma, naslovljena z gospod UV. Priznam, godilo mi je, to, da so me tisti, ki so mi pisali, in me poznali, kot povsem drugačnega od ostalih pojmovali…
 
V času šušmarskih »gospodov« in branjevških »gospa« pa sem znal prejemati pisma, naslovljena s tovariš UV. In mi je tudi to godilo, iz dveh razlogov. Prvič zaradi iste ugotovitve, kot je zapisana že v prvem delu zapisa. In drugič – ker nikoli nisem bil vetroven, ker nikoli nisem pljuval po tistem, čemur sem se nekoč udinjal, ker se, pravzaprav, sploh nikoli udinjal nikomur nisem!
 
Redko uporabim besedi gospa in gospod, besedi, ki sta z razmetavanjem povprek postali dobesedno razvrednoteni. In redkokdaj bi nekoga oslovil s tovarišico, ali s tovarišem, ker je tovarištvo, bolj kot ne, neokusna šala, znotraj sebičnih, sebi in zase delujočih nagonov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar