sreda, 26. julij 2023

Za danes - voljno!

Danes sem uspel opraviti dve stvari, katerih, priznam, ne opravljam z veseljem, pospraviti in, kolikor je bilo mogoče, melone opleti…
 
Pri pletju sem ugotovil, da je bila moja domneva o voluharju, ki je pokončal eno od treh rastlin, katere so točo prestale, pravilna. Na površju sem namreč našel začetek stebla, na njem pa ene same koreninice ni bilo videti. In sedaj upam, da požrešneža njegovi rovi ne bodo popeljali tudi do preostalih dveh, pa da mi bo onemogočen užitek ob tem, ko bom gledal moje Malo kako se sladka z zrelimi sadeži, kajti – to, kar v trgovinah prodajajo, to je sramota, bolj kot ne, nekakšne kumare, ki so le po izgledu melonam podobne!
 
Zdaj sem si dal voljno, do jutri, ko bom, če dež ne preseneti, nadaljeval s košnjo, in jo tudi zaključil. Potem bo pa tako in tako spet Malo tu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar