nedelja, 23. julij 2023

Uspelo mi je! Jupiiii…

… bi rekla moja Lilika.
 
Zastavil sem krog sedme, s košnjo. Ne pomnim, kdaj poprej, če sploh kdaj, mi je uspelo v enem dnevu pokositi celoten del zemljišča, tistega, na katerem hiša stoji. Še več, tudi zunanji del, tisti ob cesti, vključno z obema parkiriščema, je pokošen!
 
Pri tem mi je nekoliko pomagala oblačnost (barabe, oblaki, sredi dneva, ko bi jih najbolj potreboval, so izpuhteli!), nekoliko nova glava na kosi, zavoljo katere lahko, spet, s tremi noži kosim (prejšnja, stara in dotrajana, mi je namreč samo z dvema dovoljevala), malo pa moja vztrajnost, neko samo-priganjanje, v stilu »daj, zdrži, še to naredi, Malo pride v petek, naj ima čim več igrišča na voljo«. Za torek in sredo namreč znova dež napovedujejo…
 
Tudi motorka je zapela. Ko sem odstranjeval v nedavnem neurju podrto adamovo jablano. In bo pela tudi jutri, danes namreč nisem hotel tlačiti nepokošene trave, krog drevesa, na drugi polovici mojega brega. Ja, med košnjo sem namreč zagledal nekaj, česar nisem hotel videti…
 
Že kar nekaj let nazaj, sem posadil nekaj figovcev. In enemu dopustil, da je obdržal vse tri veje, katere je na isti višini, približno pol metra od tal, pognal. Bo lepo drevo, košato, sem takrat razmišljal. In je res bilo, ko je odraslo, tako košato, kakor tudi lepo, zelo lepo, vendar…
 
Neurje, ki je divjalo neke tri tedne nazaj, morda mesec dni, ne pomnim datuma, mu je odlomilo prvo od teh vej-debel, to, poslednje, zaenkrat, ki se je odvijalo, pa še drugo. In sedaj upam, da bo drevo, ki je malodane na istem svojem delu dodobra okrnjeno, oslabelo, premoglo dovolj čvrstosti, moči, da se bo znalo upirati, vsem vetrovom, ki še pridejo. In upam, da obe rani, ki sta občutni, ne bosta terjali svojega davka, da ju bo rastlina uspela zaceliti, preboleti, in preživeti…
 
Kakorkoli že, medtem, ko sem kosil, je stroj pral mojo posteljnino. Je že obešena, dočim je tisto, kar sem dal v pranje v petek, zloženo in pospravljeno. Ob tem pa sem si, v času najtoplejšega dela dneva, tudi »premor« omislil, in sem v tem »premoru« očistil shrambo in spodnje stranišče, ter, kakopak, tudi tla v kuhinji pomil. Pa mi je, za pospravljenje, ostal le še zgornji del bivalnih prostorov. Ob priliki, ko pridejo na vrsto. Jutri bom namreč zastavil s košnjo preostale polovice »posesti«. Pletje, pri melonah in ob hiši, ki mi je na tem, danes košenem delu ostalo, pa bom spočenjal v torek in v sredo, v obdobjih, za katera upam, da ne bo deževalo…
 
Ko sem, po zaključenem »miganju«, pogledal na uro, sta mi kazalca povedala, da je moja nedeljska »delovna obveznost« trajala trinajst ur. In da je čas, da nekaj pojem, za zajtrk, kosilo in večerjo hkrati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar