torek, 25. julij 2023

V navezi z nebom…

Ko sem se dopoldne podal v nabavo, se mi je nekaj pomislekov porajalo, zaradi dežja, vendar…
 
Ko sem se, sproti, pri »otoku« ustavil, da sem se odrešil nakopičenega papirja, večinoma reklam, in steklovine, je zgolj rosilo, uvidevno, in je bilo zlahka zastavljeno opraviti.
 
Obakrat, ko sem prišel iz trgovin, najprej prve, nato tudi iz druge, je bilo nebo suho, in sem v miru zlagal, iz vozička v Astrid.
 
Da, ko sem prispel pred garažo, je deževalo, a mi ni do živega prišlo, sem se bolj k zidu »tiščal«, obakrat, ko sem v hišo nosil. In mi je bil v drugo tudi Pepi v pomoč…
 
Pepi je nakupovalni voziček. Kadar ni v službi, takrat čaka na Malo, da pride, in da ga vozi na sprehode, po dvorišču, sem in tja. Včasih tudi neke svoje stvari vanj naloži, posodice, denimo, ali dojenčka, pa naloženo naokoli prevaža. Kadar pa grem v nabavo, takrat me v garaži pričaka, da vanj iz avtomobila preložim, in mi ni potrebno večkrat hoditi…
 
Ko sem pospravil kupljeno, in se preoblekel, sem se podal pleti. Nekje na polovici dela mi je že bilo odveč. In – nebo, kot da bi bralo moje misli, takoj se je odzvalo, in mi dežinke poslalo v pomoč! Da sem vsaj za nekaj minut prekinil, dovolj, da sem se kasneje dobesedno zagnal v dokončanje zastavljenega…
 
Že nekaj časa pogledujem proti nebu. Trenutno namreč, spet, ne dežuje, celo sonce se trudi. In mi prihaja v misli, da bi se h košnji vrnil, ampak, po drugi strani – pogledam malo vstran, pa že oblake vidim! In ugotavljam, ob tem, da je do tja, kjer kosim, vseeno malo predaleč, za nek hiter umik pred dežjem, obenem pa se mi ne da biti znova, danes že drugič, natopljen z deževnico…
 
Ne zaupam tej svoji, domnevni, navezavi z nebom, kajti na njem, danes, z izjemo neke muhavosti, ničesar oprijemljivega ni videti! V bogove in razne palčke pa itak ne verujem. Edino vilam zaupam. Tistim konkretnim, s katerimi je moč, denimo, seno, ali gnoj prenašati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar