torek, 25. julij 2023

Ko se dobro jutro v nedobro prevesi…

Sinoči se nisem vrnil h košnji. Sonce je dolgo ležalo na mojem bregu, obenem pa sem bil, priznam, utrujen, in sem si nekaj lenobnosti, počivanja dovolil.
Tudi glede jutranjega vstajanja sem bil prizanesljiv, do sebe, upoštevaje to, da sem spal za dve noči, pa – ker sem krog polnoči legel, sem zvonjenje telefona naravnal za pol sedmo. In dokler sem kavo, v miru, popil, opravil, kar je potrebno jutranjega opraviti, je bilo že deset prek osme, ko je kosa začela peti…
 
Bilo je dobro jutro, za košnjo, oblačno, temu primerno ohlajeno. Bilo, za malo več kot uro. Do takrat, pač, ko je, znenada, zagrmelo, in je hipec kasneje strela sfrčala prek neba, ter dežinke na njih pot poslala. Pa mi je uspelo samo četrto teraso pokositi, velika je, in približno polovico nabrežine nad njo, ki je prav tako velika, obenem pa se na njej, zlasti, kadar so trava in tla razmočena, po dežju, sinočnje-nočnem, počutiš malodane kot gams, ki prek skalovja ravnotežje lovi…
 
Dežinke so bile sila prepričljive, v podobi naliva, obilnega, dobrega naliva, pa – dokler mi je uspelo zapreti leso, ki prehod z zgornjega dela na spodnjega ne/omogoča, in prisopihati po bregu navzgor, pod objem strehe, sem bil že dodobra premočen, deležen prvega jutranjega tuširanja…
 
Lahko bi še malo počakalo, s svojim prihodom, to ne-dobro nadaljevanje jutra. Vsaj uro, morda malo več, da bi košnjo zastavljene nabrežine končal. Itak mi ne bi uspelo narediti vsega preostalega, kajti imam samo še liter in pol mešanice, pa bom malo kasneje, ko se, spet, naliv konča, odšel v nabavo, in sproti tudi bencin kupil. A tudi tako ni slabo, sem vsaj uro suhega vremena dnevu odščipnil…
 
In jih bom še neke štiri potreboval, morda pet, domnevam, da bo v četrtek, po zaključenem, in napovedanem, dvodnevnem deževju, vse pokošeno. In se bo Malo lahko povsod sprehajalo, se razgledovalo, tekalo. Razen po gozdu, kakopak. V njem ne kosim, in se je šavje razraslo, pa bo vanj lahko šele proti koncu koledarskega leta vstopila.
 
Ja, tudi drevesa, na obrobju gozda, opazujeva, in se proti nebu ozirava, ko ugotavljava, kako visoka so. In nemalokrat slišim njen »veliko Lilino in tatino drevo«…

Ni komentarjev:

Objavite komentar