nedelja, 30. julij 2023

Zmorem živeti s samim seboj...

Ne lažem si, se ne goljufam. Ničesar takšnega si ne morem očitati, da bi samemu sebi obstajanje pod dvome spravljal. Priznam si, kadar pogrešim, in se podpiram, kadar v pravilno ravnam. Edini sem, na katerega se, v bistvu, zmorem vselej zanesti. Še nikoli si nisem hrbta obrnil!
Nisem si všeč, a mi je všeč način, na katerega skozi življenje hodim. Všeč mi je, da vztrajam, kadar je vztrajati vredno, in da roki dvignem, kadar se odločim, da z drekom niti na podplatih opraviti ne želim.
Povem si, kar si imam za povedati, in tudi drugim prav tako zmorem. Ne dovoljujem si neke cenzure, le v lektorski vlogi samemu sebi nastopam, mnogokrat, ko na hitro zapisujem, potem pa v miru za seboj prebiram.
V bistvu s samim seboj vsaj vem na čem sem, in pri čem ter s čem. Z ostalimi nimam takšnih izkušenj, sem se prevečkrat učil, da bi obratno upal trditi. In se ne bi zamenjal, za tisoče drugih, vsaj svojo pot imam, svoja načela, svoje vrednote. In dreka ne žrem, iz dreka nisem narejen, v dreku nisem živeč, z drekom nisem deleč se. Daleč od tega, niti na podplatih z njim opraviti ne želim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar