sreda, 26. julij 2023

Za razliko od tebe…

Za razliko od tebe, sem dokazal, da zmorem ne samo za lasten »kruh« poskrbeti, pač pa tudi za »kruh« številnih drugih…
 
Za razliko od tebe, sem dokazal, da zmorem zgolj na temelju lastnih zmožnosti početi, in dosegati, tisto, kar počnem in kar sem dosegel, in da pri tem ne potrebujem, celo ne želim pomoči nekih drugih…
 
Za razliko od tebe, sem dokazal, da zmorem ustvarjati, pesniti, pisati, in za razliko od večine tistih, ki podobno zmorejo, ali zgolj »zmorejo«, sem dokazal, da to znam, suvereno, početi v dveh jezikih… in da zmorem tudi v tretjem, čeprav z notami ne prijateljujem, glasbiti…
 
Za razliko od tebe, sem dokazal, da zmorem psiho poznati, do nje dospevati, in v njej razreševati…
 
Za razliko od tebe, sem dokazal, da je moč (pre)živeti z načeli, iskreno in pošteno, kljubujoč številnim vetrovom in tokovom, in zlasti mnoštvu tistih, ki se po njih ravnajo…
 
Za razliko od tebe, sem dokazal, da se zmorem samemu sebi odpovedovati, in v prid drugega živeti…
 
Pa, kljub najboljši volji, ne najdem nekega temelja, s katerega bi me ti o čemerkoli podučeval/a, mi pojasnjeval/a, kaj šele predpisoval/a!
 
Da, za razliko od tebe sem jaz vselej jaz, z enim obrazom, in vselej prepoznaven. Čeprav živeč v popolnoma drugačnem, ne-mojem svetu, kateremu ti vrtenje predpisuješ, in se trudiš vse, kar je še vrednega na njem, pogoltniti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar