sobota, 23. september 2023

O tem in onem…

Dokler bom zmožen o sebi odločati, dotlej bom to tudi počel. Upam, da do samega konca.
 
Glede na to, da doslej svoje »vrednostne lestvice« nisem spreminjal, sem prepričan, da je tudi v bodoče ne bom. Pa mi bo vse tisto, kar sem doslej za slabo imel, tudi v bodoče takšno ostalo.
 
Spomin, k sreči, deluje. Ne obremenjujem ga z banalnostmi, z nekimi datumi, in podobnimi, sila »pomembnimi« zadevami, za vsebine pa se mi kot uporaben kaže.
 
Marsičesa ne znam v podobi tistega »uradno veljavnega«, a zmorem z lastnimi besedami in ravnanji.
 
Nimam se bati bodočnosti – ničesar posebnega mi ne ponuja, pomeni, da mi ničesar posebnega tudi vzela ne bo.
 
Za »obče dobro« se že nekaj časa ne potegujem več, odkar sem ugotovil, da si obče dobrega sploh ne zasluži.
 
Vem, da ničesar ne vem. Da, »zlorabljam« Sokrata, čeprav zares delim njegovo misel. In prav zaradi tega bebcem ne dam, da mi razlagajo.
 
Svinjak mi že na daleč smrdi, potemtakem bom pazil, tudi v naprej, kje in kako hodim, kam sedam in legam, ter s kom.
 
Popolnoma vseeno mi je, ali bom živel še eno leto, pet, ali deset, sto, ali več, jih, jamčim, ne želim čakati.
 
Težave me niso pokopale, določenih nisem jaz, a jim bom figo pokazal, ko se jih znebim, takrat, ko se moj čas znebi mene.
 
Z usmiljenjem, z milostjo sem se dovolj skregal, pa bi jo le izjemoma ob sebi trpel. Nekateri si zaslužijo.
 
Kazanja hrbtov sem se navadil, vsak naslednji je zgolj eden med ostalimi, nič kaj več. Povratnikov ne maram, doslej se še niso z dobrim izkazali.
 
Ves čas sem zmogel ne slediti, ves čas sem hotel brez sledilcev. Ni dobro, če se ti za hrbtom nabirajo, za hip se ustaviš… te utegnejo še pomendrati!
 
Kdor je moj, utegne moj ostati, komur sem njegov, me bo takšnega tudi pomnil. K sreči neke gneče ni.
 
V izogib vrtoglavice, se ne vrtim, pa komur hrbet pokažem, ta se ga bo nagledal.
 
Kadar rečem »ne«, ne mislim »da«, in tudi obratno velja. In nasploh iz ledu ne pričakujem gretja, dočim ognja ne nameravam v led ubijati.
 
Komur prijam, naj mu, če drugače ne zmore, komur ne, ta naj si prijanja išče kjerkoli želi. Meni prijajo redkosti, pa s seznami nekih težav nimam.
 
Vajen sem hoditi sam. Pot je preozka, in prestrma, predvsem pa preveč čista, da bi jo v družbi opravljal.
 
Kamenja sem za življenja dovolj prejel, in posmrtnega ne rabim. Vajen sem skromno, bo urna dovolj. Iz nje pa na izlet, denimo s prvim močnejšim vetrom. Nikoli se nisem po vetru ravnal, čemu se mu po smrti ne bi prepustil?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar