sobota, 23. september 2023

»Tata in Lilika«…

Ko sem narisal svojo »umetnino«, sem jo vprašal »kdo sta to«, in izstrelila je – »Tata in Lilika«…
 
Zanimivo, absolutna večina pri naštevanju (razen takrat, kakopak, ko je treba odgovornost ugotavljati, takrat sebe na koncu omenijo, če sploh) najprej tisti »jaz« izkaže, nato vsi ostali sledijo, medtem…
 
Medtem ko se zmore triletno dete, katero nihče o tem ni učil, odpovedati prvemu mestu, da nanj nekoga drugega umesti…
 
Kasneje sva moje brke prirezovala, in, medtem, ko sem jih krajšal, je ona mene česala ter ugotavljala »tata bo lepa«…
 
E, dete moje, s teboj je nekaj hudo narobe, in radi tega boš celo življenje plačevala… ko pa v tati karkoli lepega zreš! Lepoto išči na cesti, tam se, bojda, v obilju nahaja…



Ni komentarjev:

Objavite komentar