petek, 22. september 2023

Pogrešala me je…

Da, si upam trditi, da me je dete pogrešalo, in to ne malo…
 
Že dopoldne – takoj, ko me je zagledala, je začela poskakovati, nasmejana, ko sem stopil iz avtomobila, je stekla proti meni, nato pa je, ko se je že v mojem naročju znašla, bilo kar nekajkrat moč slišati njen vesel »tata«, kasneje tudi »geva v avto«…
 
Prek dneva – kamor ona, tja jaz, in obratno. In predvsem – veliko, veliko, veliko crkljanja, zvečer pa…
 
Niti ni dolgo trajalo, da sva se dogovorila o tem, da greva ajat, malo več časa je bilo potrebnega, da sem jo, v igri, kakopak, zbezal spod svoje odeje, in jo vsaj toliko premaknil, da sem lahko legel na »svoj« del kavča, potem pa – nekaj časa je ležala z glavo na moji blazini, tik moje, nato prek mojega trebuha, zaspala pa je po vsej svoji dolžini prižeta k meni, na moji desnici, in, kakopak, v objemu, njeno zatilje pa se je stiskalo k desnemu delu mojega obraza…
 
Ne bom razlagal, zlasti nekim, ki razumeli ne bi, ne bom opisoval, ker ne vem, če bi prave besede našel, samo to zapišem, za zaključek tega zapisa – moj Sonko je doma!



Ni komentarjev:

Objavite komentar