nedelja, 8. maj 2016

Objem mehke trave...



H komu bi molil za svojo usodo,
prazno nebo je, ko ptice zaspe,
zvezde brez prošenj sijale mi bodo,
sam bo oblak poskrbel za trave.
H komu bi molil, želeč to pravico,
da bi odločal kroječ nek nov vek,
če sam ne zmorem iskat si stezico,
bom pa odločal o svetu povprek?!
H komu bi molil, če pravljice spijo,
kar dolgo zanje krepko sem prestar,
itak zaman je, najraje častijo
sile denarja, v tem svetu utvar!
H komu bi molil, ko svet se obrača
kakor nanese, v različne smeri,
vleče le to, kar pred nosom se splača,
silne vrednote, vse same laži!
H komu bi molil za mir in pozabo,
za tisti čas, ki pogoltne s prstjo,
nisem v tem pašnem prekletstvu za rabo,
brez slednje prošnje pobralo me bo.
Kaj bi lagal si, in sanjal v meglice,
to kar ne vem, me prav nič ne teži,
stari duhovi v nenehne mladice,
prazni obeti, vse težje skrbi!
Ni svetu dano, da srečo poraja,
blato goltavo požira brez dna,
se tudi Sonce v temačnost razkraja,
prija, ko spolni se mera vsega!
Krog le za krogom, podobe brezglave,
njim naj žari v silnih upih nebo,
meni dovolj bo objem mehke trave,
ko mi bo vetrič zatisnil oko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar