četrtek, 12. maj 2016

(vele)pomembnost



Brez mene b se firma u grob prevrniva,
če js neb čistiva, b toniva u smeteh,
b se kt čikulata prou gvišn stopiva,
de b sam svinarija ostaua na tleh!

Oh, Fanika, Fani, ti s prava pojava,
brez tebe pa b sami kroh z metla se gnal,
sm jst stebr firme, učena sm glava,
brez mojga orodja bi čist use zastal!
Te peč ne bi grela, sej veš, da se kvari,
noben stou ne b delu, popuša vsak šrauf,
še voda je fuč, so vsi dihtungi stari,
jo morm zapirat, in gnat jo na šlauf…

Ej, Fanika, Janez, vidva sta res smešna,
brez vaju kdo drug bi to zlahka počel,
brez mene ne more bit firma uspešna,
brez mene bi vrag jo že zdavnaj vzel!
Jaz vodim račune, množim, in dodajam,
in tudi z dajatvami jaz se pečam,
pa malo popravim, in še bolj prikrajam,
da nam več ostane, državi manj dam.
Brez mene bi vidva brez plače živela,
brez mene cugrund vse kar hitro bi šlo,
brez mene, brez mojega spretnega dela,
bi trda nam predla, bilo bi hudo…

O, Fanika draga, in Janez, in Cene,
v besedah je zlahka prav vsakdo zagnan,
resnica pa ta je, da vsem vam, brez mene,
brez šihta bi v prazno odtekal vsak dan!
Jaz delo vam iščem, in biznis urejam,
beračim, prosjačim, ko terjam denar,
jaz stranke v štarijah do jutra nacejam,
pa kakšno kuverto tud dam, jasna stvar!
Brez mene bi sploh ne bilo materjala,
že dolgo je, kar smo plačali račun,
pa kermu uslugo nardim, za tist hvala,
da še nam dobavlja, in stiša svoj klun…
Brez mene bi firmo že zdavnaj zaprli,
ne gre čist po reglcih, zakon je slab,
vas vrgli na cesto bi, kože vam drli,
ne briga usoda tamajhnih, barab…

Ha, Fani, jen Janez, jen Cene, jen Maksa,
lahko havarita, sam ni čist tko prau,
b že zdaun stopila se firma u praksa,
če mene ne b blo, de b za vajet držau!
Sej nisem zaston šou u politka, brez veze,
brez zveze pa dons se nkamor ne zleze!

Ni komentarjev:

Objavite komentar