ponedeljek, 2. maj 2016

Snežka



Še mlad, in sanjav, zroč v zvezde svetleče,
na Aškerčevi, kjer pot uka sem vil,
v dnevu, prav takšnem, ki zimo privleče,
se čas je ustavil, in v bajke zavil…
ja, dan, nič drugačen, prav tak kot ostali,
klopi, predavalnica, cel kup ušes,
trenutek, oblaki v pozabo zbežali,
medtem ko sem krila razpel do nebes!

Na samem je stala, prav tiho, in zrla,
kot pesem so kodri krasili obraz,
v drobovje nemirna se mi je zadrla,
po žilah drget razbesnel se je v plaz…

Oči so se z njenimi v večnost stopile,
ves svet je odpadel, le ona, iz sanj,
a kaj, ko so noge po svoje vodile,
jaz plah in prestrašena ona nič manj…
a vse je zastalo pogledu v globine,
ko zbral bi pogum, misel vrača se v čas,
kako naj začne se, če prej že premine,
spomine topli njen svetal mi obraz…

Na samem je stala, prav tiho, in zrla,
kot pesem so kodri krasili obraz,
v drobovje nemirna se mi je zadrla,
po žilah drget razbesnel se je v plaz…

Je sreča vihrava, v naprej nič ne reče,
zabliska znenada, zareže z neba,
če zgrabiš, jo zgrabiš, če ne, pa uteče,
in v druge se kraje po svoj spev poda…
sanjač pač, in plah, in življenje še mlado,
pogum tudi njej ni bil dan v dlani,
kako bi bilo, res ne vem, a se rado
v spominih pogled v Snežno večnost budi…

Na samem je stala, prav tiho, in zrla,
kot pesem so kodri krasili obraz,
v drobovje nemirna se mi je zadrla,
po žilah drget razbesnel se je v plaz…

Ni komentarjev:

Objavite komentar