Razume(va)ti
NI isto kot naučiti se…
Za to,
da se nečesa naučim, potrebujem neposredno učiti se o nečem, medtem ko mi to,
neposredno učenje, NI nujno potrebno za to, da razumevam (zadeve, o katerih bi
se lahko tudi neposredno učil). Dovolj je, da poznam (dejansko poznam, vem o
njih, jih razumem) vsebine, ki so sorodne tistemu, česar naj bi se lotil, da
zmorem razumeti tokokroge, ki potekajo v vsem in povsod, da zmorem razumeti
vzročno-posledične povezave… pa lahko na temelju tozadevno nekih obstranskih
znanj dospem do ugotavljanja tistega, o čemer se – nikoli nisem učil!
Bom skušal
preprosteje: kje se je Koh učil o bakterijah, o njihovem obstajanju in
delovanju?! Nikjer! A je dospel, s pomočjo siceršnjega razumevanja
funkcioniranja Narave (telesa, ne/zdravja), do tega, da je začel o njih
govoriti, in da jih je tudi dokazal!
Kje se
je Tesla učil o »lovljenju« električne energije, o njenem »proizvajanju«,
usmerjanju, posredovanju?! Nikjer, a je, spet, razumevajoč določene naravne
zakonitosti, dospel do odkritij, s katerimi se je izkazal. In je absurd…
Vsa »naučena
znanja« takratnih (Kohovih, Teslinih… ter vseh ostalih) časov so bila
prepričana v svojo veljavo, v sama sebe, dejansko pa so bila malodane popolnoma
nevredna, kot temelječa na NE-razumevanju Narave in njenih zakonitosti. In
povsem enako še vedno obstaja, kup »znanj«, naučenih, iz roda v rod prenašanih,
ki dejstvom ne ustrezajo, ki v bistvu niso nič drugega, kot (po)zna(va)nje
zavajajočih podatkov!
Lahko
si stokratni »doktor znanosti«, pa dobesedno nimaš pojma o tistem, za kar si
se, domnevno, učil, kar bi moral (po)znati. In najlepši primer tega je medicina
– zelo malo je diagnostikov, absolutna večina zdravnikov so povsem običajni
obrtniki medicinske stroke, ki v okviru (že) opredeljenih nekih bolezni
postavljajo diagnoze, in menjavajo zdravilo za zdravilom, iščoč tisto, ki bo
zares »prijelo«, pomagalo. In takšni potem tudi v primeru viroze (ki se sama
po/zdravi, jo mora telo samo premagati) predpisujejo (proti bakterijsko
delujoče) antibiotike (s čemer, v bistvu, samo navajajo telo na zdravilo, ki s
časom, zaradi pretiranega jemanja, postane manj učinkovito!)…
Šola
lahko da samo neke osnove, neka izhodišča, lahko postreže z večjim naborom podatkov,
in nič več. In tam, kjer je šola (spričevalo) zadnji domet, tam – nobenega dometa
sploh ni! Tam doktorji ekonomskih ved »vedo«, da boš brez proizvodnih sredstev
(kot najemnik, dninar) živel bolje, kot bi živel, ko bi z lastnimi sredstvi
gospodaril!
Kako že
rečejo tem in takšnim, ki dobesedno prevladujejo, številčno gledano, in so »strokovnjaki«?!
A, sem
se spomnil – foh idioti.
Ni komentarjev:
Objavite komentar