ponedeljek, 24. oktober 2022

O "foh idiotih"...

Razume(va)ti NI isto kot naučiti se…
 
Za to, da se nečesa naučim, potrebujem neposredno učiti se o nečem, medtem ko mi to, neposredno učenje, NI nujno potrebno za to, da razumevam (zadeve, o katerih bi se lahko tudi neposredno učil). Dovolj je, da poznam (dejansko poznam, vem o njih, jih razumem) vsebine, ki so sorodne tistemu, česar naj bi se lotil, da zmorem razumeti tokokroge, ki potekajo v vsem in povsod, da zmorem razumeti vzročno-posledične povezave… pa lahko na temelju tozadevno nekih obstranskih znanj dospem do ugotavljanja tistega, o čemer se – nikoli nisem učil! 
 
Bom skušal preprosteje: kje se je Koh učil o bakterijah, o njihovem obstajanju in delovanju?! Nikjer! A je dospel, s pomočjo siceršnjega razumevanja funkcioniranja Narave (telesa, ne/zdravja), do tega, da je začel o njih govoriti, in da jih je tudi dokazal!
Kje se je Tesla učil o »lovljenju« električne energije, o njenem »proizvajanju«, usmerjanju, posredovanju?! Nikjer, a je, spet, razumevajoč določene naravne zakonitosti, dospel do odkritij, s katerimi se je izkazal. In je absurd…
 
Vsa »naučena znanja« takratnih (Kohovih, Teslinih… ter vseh ostalih) časov so bila prepričana v svojo veljavo, v sama sebe, dejansko pa so bila malodane popolnoma nevredna, kot temelječa na NE-razumevanju Narave in njenih zakonitosti. In povsem enako še vedno obstaja, kup »znanj«, naučenih, iz roda v rod prenašanih, ki dejstvom ne ustrezajo, ki v bistvu niso nič drugega, kot (po)zna(va)nje zavajajočih podatkov!
 
Lahko si stokratni »doktor znanosti«, pa dobesedno nimaš pojma o tistem, za kar si se, domnevno, učil, kar bi moral (po)znati. In najlepši primer tega je medicina – zelo malo je diagnostikov, absolutna večina zdravnikov so povsem običajni obrtniki medicinske stroke, ki v okviru (že) opredeljenih nekih bolezni postavljajo diagnoze, in menjavajo zdravilo za zdravilom, iščoč tisto, ki bo zares »prijelo«, pomagalo. In takšni potem tudi v primeru viroze (ki se sama po/zdravi, jo mora telo samo premagati) predpisujejo (proti bakterijsko delujoče) antibiotike (s čemer, v bistvu, samo navajajo telo na zdravilo, ki s časom, zaradi pretiranega jemanja, postane manj učinkovito!)…
 
Šola lahko da samo neke osnove, neka izhodišča, lahko postreže z večjim naborom podatkov, in nič več. In tam, kjer je šola (spričevalo) zadnji domet, tam – nobenega dometa sploh ni! Tam doktorji ekonomskih ved »vedo«, da boš brez proizvodnih sredstev (kot najemnik, dninar) živel bolje, kot bi živel, ko bi z lastnimi sredstvi gospodaril!
 
Kako že rečejo tem in takšnim, ki dobesedno prevladujejo, številčno gledano, in so »strokovnjaki«?!
A, sem se spomnil – foh idioti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar