nedelja, 2. februar 2014

Halo, halo...s Prešernovim Franclom

P = Prešernov Francl
J = jaz


J: Francl, zdravo, kak si kaj?
P: O, ti si…po slovensko, se mi zdi.
J: V močnih dvomih sem sedaj…
P: Ja, obran, vse do kosti!
J: V tvojem času…se to pravi…
P: Šport priljubljen, v očetnjavi.
J: Ne mi rečt, ni nič drugače…
P: Slekli bi ti vse, še hlače!
J: Pa prijaznost, in poštenje?!
P: Ah, bolj prazno govorjenje.
J: Daj, pustiva to sedaj…
P: Vreden ni besed značaj!
J: Kmalu bomo praznovali…
P: Koga tokrat ste zgolfali?
J: Goljufamo sami sebe…
P: Ja, to vem, pa…kdo vas jebe!
J: Gre za praznik druge viže!
P: Še ne znate stopit bliže?
J: Ne razumem vprašanja…
P: Se o slogi vam ne sanja!
J: Vračava se na začetek…
P: Ja, slovenstva ves povzetek!
J: Govorim zgolj o kulturi…
P: Ste ji že odprli duri?!
J: Te so na stežaj odprte…
P: V pisane štarijske prte.
J: V poezijo, Francl, v pesmi…
P: Človek, daj se enkrat zresni!
J: Res! Ti bomo slavo peli…
P: Ne me hecat?! Ste dojeli?
J: Mi? Dojeli? Ne, še nismo…
P: Kaj nakladaš potlej, pismo?!
J: Tvoji verzi, tvoje delo…
P: Kaj, je še obstati smelo?!
J: Je obstalo, vredno slave…
P: Danes volje si norčave.
J: Ti si steber v tej državi…
P: Moj spomin drugače pravi.
J: Ej, na sam vrh so te dali…
P: Pomnim…pridno so pljuvali!
J: Zdaj drugačni smo, kulturni…
P: Dvomim! V megli tej odurni…
J: Res! Govorci se vrstijo…
P: Sploh vedo, kaj govorijo?!
J: Duh tvoj, sporočilo sveto…
P: Davno v verzih že izpeto!
J: Ne, živi, zdaj, tu, za nas!
P: Že za pravljico je čas?!
J: Kakšno pravljico? Ne berem…
P: To, kar vidim…se poserem!
J: Vse drugače se dogaja…
P: Le…hinavščina ostaja.
J: Francl, ti si črnogled…
P: Praznih je dovolj besed!
    Te povprašam, pa povej:
    Zmorete v slogi stati?
    Znate druge spoštovati?
    Bi si upal zatrditi,
    da je um začel svetliti,
    pa vse boljše bo, odslej?!
    Škoda, res, je besedi,
    megla meglo le rodi,
    a že to, da v naši kuri
    čast izkažete kulturi…
    Kar praznujte! Pa – je fletno?
J: Hm…mogoče. Enkrat letno….

Ni komentarjev:

Objavite komentar