torek, 25. februar 2014

List(u)

Sediva. Ti vstran, a predrzno me gledaš,
izzivaš, menda, bi me rad doživel,
želiš preslepiti, in se sprenevedaš,
da ti je vseeno, če še boš čemel...
A kaj, te poznam, in ti mene, pa veva,
da tvoja belina preprosto hlepi,
in meni v čutenju zakrulijo čreva,
takrat, ko pisalo predolgo leži...
Bi rad, da prek tebe se lije beseda,
si davno spoznal, da se v njej sam topim,
in veš, da nedolžnost mi tvoja preseda,
ko skupaj sva v plesu gorim, poletim...
Ja, kaj vse prenašal si, kaj vse prenesel,
mi vedno pri roki, vodnjak mojih sanj,
prek tebe smejal sem se, solze raztresel,
odvzameš, da hraniš, vse kar me je manj...
Ne skrbi, obljubim, slovesno, zagnano,
ne bom te zapustil, dokler bom še jaz,
dognal boš, nekoč, kar je še nedognano,
začutil, v praznini, moj zadnji poraz...

Ni komentarjev:

Objavite komentar