Dobro,
če je temu tako, čeprav…
ČEMU,
ta pametnejši, popušča (običajno tistim, ki so še neumnejši od njega)?! Zato,
baje, ker z-neumnim-nikoli-do-konca-ne-prideš! Pa – je to res? Je, obenem pa –
NI…
Dejstvo
– nagonskim bitjem lahko dopoveduješ, kolikor in karkoli želiš, a je vse to
dopovedovanje povsem zaman, ker – če nekdo, objektivno, nima mišljenjske
zmožnosti, katero, poenostavljeno, imenujemo logika oziroma razum, potem tudi
razumeti ne more, in nikoli ne bo mogel! Lahko se izkazuje celo v nekakšnem
enciklopedičnem stanju (tako, kot enciklopedija, posestvuje malodane vse znanje
– beri: podatke o nečem – tega sveta), a, ker nima uma, s tem znanjem ne ve,
kaj bi počel! Še huje: to, in le tozadevno, znanje /kadar razpolagaš s podatki,
pri katerih ne veš, kaj za njimi stoji, kadar teh podatkov ne razumeš/ te vodi
do tega, da MISLIŠ, da si pameten, obenem pa se izkazuješ v popolnem nasprotju
stanja biti-pameten! Prav zaradi tega nasprotujem javnemu šolstvu, ker
lahko skozenj vsak povprečnež ( = bebec) dospe do takšnega, zmotnega
prepričanja o lastnem znanju, sposobnostih, razumevanju, ker – predavatelji,
žal, ne preverjajo, če slušatelj
RAZUME to, kar je slišal, o čemer se uči (mimogrede, in žal, tudi
večina učiteljev je na natanko takšen način dospela do svojega »znanja« in do
svojega PAPAGAJSKEGA dela), pač pa je
za pozitivno oceno dovolj to, da je slušatelj/učenec dovolj priden, in se nauči
– ponoviti (ponavljati) tisto, kar mu je učitelj odpredaval!!!!!!!
Obstajata
vsaj dva razloga za to, da NI PRAV to, da pametnejši popušča, in ta dva razloga…
Banalen,
na prvi pogled, čeprav zares sploh ni: ti bebci imajo glasovalno (volilno)
pravico, in ti butci (ki so v absolutni večini) soodločajo, marsikdaj, in ti
butci preglasijo tiste redke, razumske posameznike, pomeni, da – kadar jim je dana
»demokratična« (beri: nagonsko anarhična) moč odločanja, takrat VSEM svet
razkrajajo, takrat VSE vodijo v konfliktna stanja, tudi v vojna! Pomeni…
Ker ti,
ki dejansko zmoreš umevati, popuščaš (roko na srce: v »demokratičnih« stanjih
te itak ne vprašajo po mnenju!), dospevaš, živetveno gledano, do – svojega konca
(do konca svojih želja, namer, snovanj, marsikdaj do konca nekega lastnega,
vsaj dotedanjega, načina živetja… ti je lažje, če se prilagodiš večini)… Bebcu,
objektivno, NIKOLI ne dospeš do konca!
Drug
razlog? Hm, takole…
Kadar
se tisti redki razumsko zasnovani
znajdejo v stanju psihične obolelosti (in znajde se absolutna večina taistih,
ker živijo sredi nagonskega okolja, ki od njih pričakuje in zahteva, da so mu
podobni, celo enaki!), takrat…
So se v
takšnem stanju znašli prav zaradi tega, ker so bili nesuverena bitja (umsko in
čustveno ter zlasti ekonomsko), pa so, s časom, svoje pravo bistvo, svoj pravi »jaz«
zaprli, v kletko (prispodoba, pač), globoko v svoji podzavesti, in mu NE
DOVOLIJO živeti, izrekati se, pa – prav zaradi tega obstaja njih psihična
bolezen = nenehen boj med tistim, česar se »zaveda« podzavest (med tisto
razumsko zmožnostjo, ki je ŠE ostala v njih, zakopana, globoko IZVEN zavesti)
in tistim, kar zavest terja od njih (to pa je: če ne želiš imeti težav, potem »misli«,
govori, počni natanko tisto, in tako, kar in kakor počne nagonska večina)!
Kadar
zdraviš takšno obolelo (razumsko zasnovano!) osebo, takrat…
Terapevt
NAJ bi bil zmožen razumevanja, NAJ bi bil razumsko zasnovan, in delujoč
(čeprav, in spet, žal, v absolutni večini NI, prav zahvaljujoč omenjenemu
javnemu šolstvu!)… terapevt naj bi vodil pogovor (samo pogovor, nobena
telovadba ali dresura iz ene v drugo navado, samo pogovor je tisto sredstvo, ki
zmore bolezen ODPRAVITI… in ne zgolj, skladno z veljavno doktrino
psihoterapije, navaditi obolelo osebo da živi s svojo obolelostjo!), pa – če pogovor
vodi k ozdravitvi, če terapevt ve, kaj dela, čemu to počne, potem – velja,
zanj, da pametnejši popusti (terapija je namreč, marsikdaj in sploh ne redko,
BOJ, besedni bolj, ki se odvija med prepričanji, ki temeljijo na razumu in
razumevanju, na objektivnih dejstvih, in prepričanji /bolnika/, ki so napačna,
nerazumska, ki sploh ne ustrezajo dejanskim stanjem – zlasti ne v svetu, v
katerem NAJ bi sobivali, in naj bi RAZLIČNI sobivali, torej na prepričanjih, ki
se jih bolnik dobesedno OKLEPA, ker je edino zahvaljujoč njim uspel preživeti,
med nerazumskimi, in se izogniti določenim neljubim pripetljajem!!!), potem –
je potem res prav, da pametnejši popusti? Ker, če bo, bo bolnik ostal, do
svojega konca, bolan!
Nekdo
bi medklic vrinil, češ – tudi takrat, ko nekaj delajo, na primer zidajo jez, za
hidroelektrarno, je dobro, če obveljajo besede pametnejšega, ampak… povej, v
čem pa je vsebinska razlika med terapijo ali gradnjo jezu, v čem se, oziraje se
na načela, principe, eno delo razlikuje od drugega?!
Ni komentarjev:
Objavite komentar