Zaupanje, ali zgolj upanje, NI samoumevnost, vsaj
izkazuje se ne, kot tako, NIKJER, razen v svetu dvonoge nagonskosti, pa še tam
le v tistem njegovem večinskem delu, ki je, bojda, postal civiliziran, in je,
bojda, razumen, zgolj zaradi tega, ker - hiti spreminjati Svet, ker se je za
razumnega samougotovil (samoprepričal bi bilo pravilneje, a kljub temu).
Da, POVSOD v “naravi” se sleherno bitje previdno
odloča o tem, ali se bo določeni stvari/bitju, katero/ega prvič vidi, približalo,
ali pa bo zbežalo. In ugotavlja znake, ki bi utegnili pričati o “nevarnosti
približevanja”, pa se šele takrat, ko ugotovi, da te nevarnosti (vsaj
neposredno) ni, približa, da poteši naravno mu dano radovednost... izhajajočo
potrebo po ugotavljanju nečesa novega, še neznanega.
Prav tako ravnajo tudi tisti pripadniki dvonoge
nagonskosti, ki živijo kot sestavni del “narave” (in ki zase ne menijo, da so
nekaj-več-kot-zgolj-bitja-narave)... jim nagoni velevajo previdnost, pa se ob
neznanem znajdejo v občutku ogroženosti/nevarnosti, torej, posledično,
strahu/previdnosti, in si vzamejo nekaj časa za to, da opazujejo to neznano, in
se na temelju opazovanja odločijo bodisi o tem, ali bodo (v primeru izkazane
NEnevarnosti, neposrednega NEogrožanja) dovolili “zmanjšanje razdalje” (torej
se bodo zadevi približali, ali dovolili, da se ona približa njim), ali pa (v
nasprotnem primeru) izkažejo svoj povsem drugačen “odgovor”, pa ali (u)bežijo,
ali pa napadejo (v kolikor okoliščine dovoljujejo, da agresivnost prevlada nad
strahom).
Samo v svetu “civilizirane” dvonoge nagonskosti
obstaja po vprašanju zaupanja, že v izhodišču, izrazita kontradiktornost.
Medtem, ko po eni strani nenehno ponavljajo eno svojih temeljnih “deviz”, da je
potrebno izhajati iz zaupanja, v praksi takšnih ravnanj NE izkazujejo, pa,
praviloma, vse neznano, vse drugačno - zavračajo! Že zgolj zaradi tega, ker je
neznano, ker je drugačno... pa zmore, s svojo drugačnostjo, ogroziti njihovo
enakost!
Ni komentarjev:
Objavite komentar