ponedeljek, 25. december 2017

Je homoseksualnost ena izmed »naravnih« podob (spolnega) izkazovanja ali, morda, izkaz (psihične) obolelosti?



Uvodoma zapišem, da se s tem vprašanjem doslej nisem kaj prida ukvarjal, kaj šele, da bi odgovore iskal skozi praktično razreševanje posameznih psihičnih okvarjenosti. Potemtakem se, pri obravnavi zastavljenega vprašanja, lahko zanesem izključno na poznavanje narave kot take, in – logičen razmislek.

Nato: beseda »naraven« je večinoma povsem zgrešeno uporabljana, in se, denimo, tudi proizvajanje določenih materialov (od kemičnih /zaščitnih/ sredstev, do plastike) obravnava kot nekaj »umetnega«, čeprav – ko ne bi bile, v sami naravi, sestavine (možnosti) za proizvajanje tovrstnih izdelkov… jih ne bi bilo moč proizvajati, in – ko ne bi bilo v naravi človeka večno iskanje nečesa novega (ob uporabi naravnih danosti, seveda), potem tudi do takšnih proizvodov ne bi prišlo. Pomeni, da je naravno dobesedno vse, kar poznavamo v podobah, v katerih nam se svet izkazuje, celo – delovanje zoper »naravo« kot tako (vsaka čreda travopasnih živali se, ob ugodnih razmerah, tako razmnoži, da preti zeleneče površine spremeniti v izžete… zato tudi je »narava« poskrbela za plenilce, da »nadzorujejo« številčnost čred, da jim preprečujejo možnost požrtja vsega zelenega).
Pomeni, da tudi v primeru, da je homoseksualnost posledica psihične okvarjenosti, je povsem NARAVNO izkazovanje, saj poteka med naravnimi bitji in na načine, ki so sestavni del »narave«.

Vsaka obravnava katerekoli vsebine je odvisna tudi od samega izhodišča le-te (obravnave), potemtakem je tudi pravilnost ugotavljanja odvisna od – pravilnosti izhodišča! Za ponazoritev vzamem povsem banalen primer, obče znano trditev Marksa, ki se glasi »religija je opij ljudstva«. Gre za trditev, ki je dejanska (resnična) le na prvi pogled, ob razmisleku pa se izkaže kot – neutemeljena, nedejanska, resničnosti neustrezna! Čemu?
Marks (še) ni poznal dejstev, ki govorijo ne samo o različnih genskih zasnovanostih »človeštva«, pač pa tudi o popolnoma različnih umskih zmožnostih le-tega, in je izhajal iz obče veljavnega prepričanja o tem, da je »človeštvo« sestavljeno iz samih razumskih bitij! Žal se ni podal globje v razmislek, ob tem, ko je ugotavljal sila različna izkazovanja, med občim delom »človeštva«, na eni strani, in razumskimi posamezniki, četudi se je ukvarjal malodane s celovitostjo življenja, in je obravnaval vprašanja od družbenih stanj, do umetnosti, arheologije. Kajti – ko bi se podal v razmislek, potem bi, bržčas, ugotovil, da VSE antilope poskakujejo (med tekom), da vse cik-cakajo, v begu pred nevarnostjo, da se VSE oglašajo in tudi sicer izkazujejo na POVSEM ENAK NAČIN, in je le od starosti/izkušenosti posamezne odvisno to, če je njeno izkazovanje spretnejše (uspešnejše) ali ne. Pomeni, če prevedem, in če pomislim na pravilo, ki pove, da eno in isto vrsto (in vsakega posameznika znotraj nje) opredeljujejo popolnoma enake (iste) značilnosti… potem NI antilope, ki bi, na primer, bežala plazeč se, ali tako, da bi raztegnila ude in poletela v zrak… in je ni, ki bi renčala, ki ne bi jedla trave…
Ko bi pomislil, denimo, na to, da razum temelji na razumevanju (ne na slepem verjetju!) in je zaradi tega v nekaj prepričan šele takrat, ko ugotovi, da je taisto ustrezno (prepoznanim) dejstvom… da je vedenje moč izkazati/dokazati v praksi… skratka, ko bi nekoliko globje/širše razmišljal o vzrokih tega, da se občestvo izkazuje na povsem drugačne načine, kot se izkazujejo razumski posamezniki (le-ti so, večinoma, skozi čas prepoznani kot »veliki«, »geniji«, nekaj-posebnega-izkazujoči)… potem bi ugotovil, da PROTI lastni naravni zasnovanosti NI MOČ! In bi vedel, da »človeštvo« ni sestavljeno iz ene same (kaj šele razumske) vrste življenja!
In, če nadaljujem: nekomu, ki ne premore razuma, pač pa se izkazuje izključno nagonsko, temu verovanje ne more biti opiat, ne potrebuje verovanja za to, da bi »šel skozi življenje«, pač pa, povsem drugače: ne zmore drugače, ne zmore razmisleka, je obsojen na to, da (slepo) sledi… praviloma najbolj všečni »resnici« (ali pa tisti, v katero je naučen) med obstoječimi – neresnicami!
Z drugimi besedami: verovanje ni tisto, kar pogojuje nerazumskost, nagonskost, pač pa je obratno – nezmožnost razmisleka poraja verovanje (kadar nekaj zmorem ugotavljati, prepoznavati, dokazati, kot pravilno, takrat v ta nekaj ne verujem, pač pa vem, da je pravilen! In, predvsem, lahko to vedenje tudi ostalim izkažem, dokažem, z dejstvi, z nespornostjo!

Pomeni, da tudi pri obravnavi naslovnega vprašanja ne smemo zanemariti potrebe po pravilnosti izhodišča, zaradi česar, v prvi vrsti, ne smemo zanemariti delitve »človeštva« na (obči) nagonski del, in na razumske posamičnosti!

Za nagonska življenja je značilno, da, preprosto, sledijo nagonom. Kakopak, tudi nagonska bitja lahko, deloma, zadržujejo lastna nagonska ravnanja, pa, na primer, lačna žival, zaradi strahu pred bližino neke nevarnosti, ne bo prišla do hrane (ker je le-ta blizu nevarnega)… a bo takšno zadrževanje izkazovala le toliko časa, dokler je lakota ne bo »stisnila v kot«… za ponazoritev: nekoč sem dobil povsem podivjanega, bolje: divjega, mačjega mladiča. Dali so mi ga v škatli, tako sem ga tudi prinesel domov, in ga spustil v drvarnici, zidani. Okni sem, pred tem, zaprl, vrata so tudi bila, nenehno, zaprta, da mladič ne bi zbežal, se zatekel v povsem neznano mu okolje, kjer bi mu pretile številne nevarnosti. In – kako sem »udomačil« živalco? Preprosto, s hrano. Najprej je ni hotela vzeti, iz roke (še ni bila tako lačna, da bi lakota premagala strah)… kasneje je sledila faza, v kateri je prišla toliko blizu, da mi je s šapo zbila ponujeno hrano iz roke, pograbila in stekla, z grižljajem, »na varno«… po nekaj tovrstnih poskusih je že jemala iz roke… kasneje je sledil dotik, nato božanje, nato – prostost, popolna navajenost mačke name, postopoma na druge družinske člane, popolno zaupanje in odsotnost začetnega strahu. Pomeni, da je žival spočetka izkazovala nagon »beži-stran-od-grožnje«, kasneje pa ta (na)gon bila prisiljena povsem prezreti (je prevladal močnejši nagon, nagon »izspostavi-se-nevarnosti-da-si-pridobiš-možnost-preživetja), saj druge izbire, preprosto, ni imela.

Homoseksualnost je dokaj redek družben pojav, celo med nagonskimi, vendar – čemu? Če pomislimo na razne (resnične) pripovedi o pastirjih, ki so občevali z ovcami… če pomislimo na povsem resnična stanja v raznih ustanovah (denimo v zaporih), v katerih so bitja razvrščena po spolu, in so za dlje obsojena biti skupaj… potem smemo ugotoviti, da, ob izostanku neke »običajne« spolne prakse, nagoni zmorejo PREVLADATI, in popeljejo (tako, kot so popeljali mačjega mladiča) v istospolno občevanje. Ne nazadnje, le na katerem temelju uspeva prostitucija, če ne prav na tem, da – v nezmožnosti nadzorovanja (obvladovanja) lastnega telesa (lastnih nagonov) pristaneš na kupovanje »ljubezni« (na povsem in izključno zadovoljevanje telesnih potreb)?!
Pomeni, da je pri nagonskih bitjih homoseksualnost nekaj povsem naravnega (brez navednic!), v kolikor okoliščine tako nanesejo. Kdor ne verjame, naj opazuje, na primer, pse, v parku, zagotovo bo videl, kako se medsebojno naskakujejo… ali naj stopi do pašnika, na katerem gojijo pitance, in bo videl bika na biku!
Ne nazadnje – številne spolne prakse (tudi sadizem in mazohizem, ne le hetero- in homoseksualnost) so zazna(va)ne, denimo, pri zapriseženih-spolnemu-življenju-odrekajočih-se… duhovnikih (nunah)! Bojda ne gre mimo (nasproti) narave, če si – (zgolj) naraven (bolje: nagonski)!

Razum krasi preprosto dejstvo: zmožnost obvladovanja nagonov! Tudi spolnih. Razum namreč ne živi zgolj zaradi tega, da bi (čim lepše, čim lagodneje) pre/živel, daleč od tega: razum svoje življenje osmišlja, razum išče v svojem izkazovanju/delovanju tiste radosti, s katerimi zmore doseči potrebno veselje/energijo/moč, na temelju katere lahko – živi. Tako da – načeloma razumno bitje NIKOLI ne bo občevalo samo zaradi občevanja kot takega, pomeni, da lahko tudi nadzoruje (spolno) slo… ji ne dopusti v izkazovanje.
Seveda, ta razumna bitja živijo v večinskem, nagonskem okolju, pa… pisal sem že o številnih (težkih) psihičnih okvarah (obolelostih), s katerimi se lahko »pohvali« sicer razumsko zasnovano bitje, a s strani nagonskega okolja malodane ubito, uničeno, razumsko onesposobljeno… in te okvare se kažejo tako na telesu, kot v psihi, celo – v okviru umskih zmožnosti! In se lahko pripeti to, da sicer povsem logično delujoče (razumsko) bitje – veruje v boga (v nekaj, česar ne more niti spoznati, preučiti, dokazati)… in to počne izključno zaradi tega, ker ga je (v njegovi fazi odraščanja) okolje prisililo v tovrsten mišljenjski kalup, in ga je prisililo do te mere, da je ta posameznik na področju verovanja – prenehal biti tisto, kar je (bil) po svoji naravni zasnovanosti (zato je tudi psihično obolel, ker v sebi nosi – nasprotje samega sebe!)… in podobno bi lahko bilo tudi na področju spolnega izkazovanja, kajti – če je moč, na primer, mazohizem in/ali sadizem (tudi kot podobi spolne prakse) odpraviti z ozdravljenjem (sicer razumsko zasnovanega) obolelega, potem – bi bilo moč to storiti tudi glede homoseksualnosti?
Verjetno, da. Čeprav se tu pojavi dodatno vprašanje, dilema, ki jo zapišem takole:
Kaj je med najpomembnejšim, v življenju, in zanj? To, da si zmožen imeti rad, to, da imaš kaj/koga imeti rad, to, da s strani tega nečesa/nekoga dobivaš enak odnos, kakršen je ta, ki ga sam izkazuješ (torej, da te ima ta nekaj/nekdo rad)?!    DA
Je moč predpisovati to, katero hrano/pijačo/knjigo/glasbo… smeš imeti rad, katere ne?   NE
Mar s tem, ko imaš rad, delaš občosti kakršnokoli objektivno škodo? Kogarkoli ogrožaš?   NE
Mar se boš s tem, ko se ne boš »dajal v zobe« občosti, po vprašanju homoseksualnosti, ognil njenim zobem?     NE
Bi te prizadelo, v kolikor bi ti onemogočili imeti-rad-tistega/o-katerega/o-imaš-zares-rad? Bi ti takšna onemogočitev po)kvarila življenje?     DA

Potemtakem, v kolikor zaradi homoseksualnosti SAM ne čutiš nekih neugodnosti, nekih vsebin, zaradi katerih bi SAM želel prekiniti tovrstno (spolno) prakso… v kolikor si zadovoljen z lastnim življenjem, pa naj bo tisoč krat homoseksualno, in ne podlegaš mnenju bebavega/nestrpnega občestva… potem NI OBJEKTIVNE POTREBE PO TEM, DA BI SE ZDRAVIL!
Vendar, in še vedno, ostaja pa neko drugo dejstvo, ki ga smem zapisati tako: (psihična) okvara, ki te je popeljala v specifično spolno izkazovanje, ostaja v tebi, ne glede na tvoje siceršnje življenjsko zadovoljstvo, in kot taka neizogibno (in nesporno) deluje tudi na tvoje umske zmožnosti, jih omejuje, zmanjšuje. A – če si, kljub tej težavi, nad povprečjem… če zmoreš, kljub tej okvari, strpno, etično, človeško… potem se ne sekiraj, si, kar si, in bodi to, s čemer sebe (in tiste, katere imaš rad, oni pa tebe) razveseljuješ!

Ni komentarjev:

Objavite komentar