ponedeljek, 11. december 2017

Zgolj zaradi tega...

V preteklosti sem imel, nekaj časa, nek blog, na katerem sem komuniciral s številnimi, zdaj, že nekaj let, to (vse manj pogosto, a kljub temu) počnem na fejsbuku... in vse bolj komuniciranje preobračam zgolj v zapisovanje. Pa sem bil že nekajkrat povprašan, češ - kako to, da si na fejsbuku, ko pa so tam same neumnosti?!

Vselej pojasnim približno enako: pot me je zanesla v ugotavljanje dvonogih bitij. In ta pot me je tudi pripeljala do določenih ugotovitev, katere so preverljive v praksi, in tudi z vedami, kakršna je, denimo, genetika. Je že res, da bi bilo krepko enostavneje, predvsem pa zame lažje, ko bi se ukvarjal z mravljami, kamenjem, ma, s čemerkoli drugim, kot z neumnostjo, dvonogo, a je le-ta edini vzrok nenehnega nereda v t. im. "človeškem svetu", pa bi jo kazalo, enkrat za vselej, urediti. Tega sicer sam ne morem narediti, lahko pa vsaj z ugotovitvami pripomorem nekim drugim, ki bodo odločali o povsem preprostem vprašanju: bo planet (preden dokončno propade) povsem postal planet opic, ali pa bo, morda, človek uspel graditi razvoj, civilizacijo... v družbo, ki bo družba blagostanja, miru, dejanskega sobivanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar