nedelja, 4. februar 2018

Dejanskih trinajst



S človejaškim svetom je podobno kot s steklenimi vrati, na katere lepijo nalepke, da bi jih vstopajoči zaznali

Ko mi bo zmanjkalo vsebine, bom zaprl profil... ali pa se bom pomembnejših zapisov lotil, in bom zapisoval o tem, kaj sem jedel, kdaj razsvetljenje doživel, na WC školjki...

Med "jem, da živim" in "živim, da jem" je nepremostljiva razlika.

Marks, s spoštovanjem, ampak - človejaka ni potrebno opredmetiti, opredmeti se sam.

Slovenski volkovi so nekaj posebnega: govorijo slovensko, in praznujejo Prešerna.

Obče izobraževanje je zanimiva zadeva, ustvarja takšne, ki vedo o tistem, o čemer se jim niti ne sanja.

V poplavo učiteljev se, tu in tam, rodi celo kak pedagog.

Učenje je pot do ponavljanja, razumevanje do spreminjanja.

Zastavil knjigo, o psihi. In se je zataknilo...
Čemu pisati za obče, ki ne bo razumelo?!
Čemu pisati za tiste redke, ki že, sami po sebi, razumejo?!

Si predstavljaš svet, ki bi ga urejale papige? Naučene, a nerazumevajoče.
Ne predstavljaš si? Kje pa živiš?!

Svet, kakršnega živimo, ni posledica poznavanja strojev, pač pa nepoznavanja tistih, ki tvorijo t. im. človeštvo.

Polža ni moč naučiti, da ne rine v solato.
Človejaka ni moč naučiti, da ne poraja težav.

Prepričevati človejaka, da preneha biti sebičen, zavisten, pogolten, nestrpen, neumen... je enako, kot prepričevati listje, naj ostane na svojem mestu, in se za veter ne zmeni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar