torek, 6. februar 2018

Kako "brati" Gaussovo krivuljo?



Najprej, in preden prilepim prikaz obravnavane krivulje, da nam bo pred očmi, v pomoč pri razumevanju odstotkovnih razporeditev, ko bomo, o istih, brali, zapišem to, kar sem, že nekajkrat, zapisoval, ob podajanju določenih trditev, in njih razlag:

Zavedam se, da je, po tisočletjih učenj o človeku, razumnem bitju, in po sočasni obravnavi vseh, ki sestavljamo svet dvonogega bivanja, na način, ki predpostavlja istost vrste, sila težko premagati dvom v utemeljenost (pravilnost) mojega zapisovanja, a se hkrati zavedam tudi obstoja tistih redkih, posameznikov (kako se ne bi, ko pa sem jih srečeval, jih ugotavljal, jih kot povsem drugačne od absolutne večine prepoznaval?!), ki VEDO, da so ekstremno drugačni od absolutne večine, ki imajo to srečo (ali pa smolo, kakor vzameš), da celo naletijo na sebi podobne, tu in tam, a sila redko, in da s tem zmorejo samim sebi utemeljiti spoznanje, da z njihovo drugačnostjo (v odnosu do večine) ni prav nič narobe, pač pa… ja, razlike v tolmačenjih nastanejo na tej stopnji, saj skozi vse čase obstajajo različna tolmačenja, s katerimi ti, redki, skušajo, samim sebi, in svetu, pojasnjevati vzroke, zaradi katerih obstajajo silovite drugačnosti v odnosu posameznik – okolje (večina)… pa govorijo o vzgoji, o socialnih razmerah, o izobraženosti, o marsičem, a vse to, kar omenjajo, predstavlja le podobe izkazovanj, potemtakem predstavlja POSLEDICE, ki pa, same sebi, ne morejo biti vzroki. Z drugimi besedami: ti, redki posamezniki, vedo, da obstajata dva, med seboj ne samo popolnoma različna, pač pa, vsebinsko gledano, celo nasprotujoča si svetova, znotraj dvonogega sveta, le do razloga te dvojnosti ne dospevajo (ko bi bile omenjene podobe izkazovanj dejansko vzroki samega izkazovanja, bi že zdavnaj beležili vidne, kakovostne spremembe v izkazovanju večine, a jih ne, oziroma drugače: te spremembe so samo dvopolne, in obstajajo od nekdaj, od samega nastanka življenja dalje, in so natanko takšne, kakršne so pri kateremkoli drugem nagonsko zasnovanem bitju, denimo, pri levu: ko je sit, tedaj je, načeloma, zadovoljen, tedaj je, načeloma, »civiliziran« in zmorejo ob njem, načeloma, v popolnem miru bivati tudi ostala bitja, dočim pa, ko je nesit, ko je nezadovoljen, ko mu »nekaj manjka«, takrat njegova, tozadevna« »civiliziranost« v hipu odpade!). In…
Tudi večina (oziroma ti, ki jo tvorijo) vedo, da obstajajo drugačni od njih, da med njimi živijo takšni, katerih (večinski) ne razumejo, pa – ker je večinski samemu sebi povsem »normalen«, neizogibno sledi, da so ti, redki »drugačni«, nenormalni, najmanj čudni, da je, potemtakem, z njimi nekaj narobe!
Kako bi samemu sebi drugače razlagalo bitje, ki niti tega ni zmožno dojeti, da je, na primer, samo izbralo nekega svojega predstavnika, da je samo krivo za posledice ravnanj taistega izbranega, da bi se, v bistvu, zaradi tega moralo samo na sebe jeziti, in se, v bodoče, ogniti tovrstnemu odločanju… pač pa si, zlahka, pojasni, da je oblast (pazi, položaj, nekaj imaginarnega, v otipljivih podobah pisarna, miza in fotelj, morda fikus, pa tajnica, telefon s pomembnejšimi številkami…) kriva za to, da je izbrani doživel spremembo, in se, iz najlepšega, najboljšega, spremenil v najgršega, najslabšega!

Torej, zavedam se, da je težko sprejemati te, moje trditve, upam, da je ob njih razlagah, vsaj za odtenek, lažje, obenem pa sledeče, nekaj, česar naj bi se zavedal ti, ki bereš to, kar pišem: ne sodim med tiste, ki funkcionirajo po sistemu sledilcev, celo častilcev in pripadnikov, ne funkcioniram po načelih verjetja, takšnega, ki že podobe verovanja zavzame, daleč od tega, od nekdaj dajem prednost vsebini, pred obliko, kakovosti, pred količino, pa – raje vidim, da mi pritrjujejo tisti (sila) redki, katere zmorem, z argumenti, prepričati (torej prepričati v veljavo, obstoj, nespornost argumentov, in NE v moje mnenje kot tako, samo po sebi), kot pa, da bi mi pritrjevale množice, za katere tako in tako vem, da še besed, katere zapisujem, ne zmorejo razumevati na enak način, na kakršnega so podane (potemtakem jih NE razumejo!), kaj šele, da bi razumele vsebine, o katerih te besede sporočajo, pa – kakor ti je ljubo, lahko se, ob prebranem, zamisliš, in zapisanemu dopustiš določeno verodostojnost, lahko pa le zamahneš z roko, češ »poglej ga, bedaka, kaj trdi«. In v tem, slednjem primeru, od tebe niti ne pričakujem zmožnosti primerjave mojih posamičnih izkazovanj, in ustreznega ugotavljanja moje »bebavosti«, glede na to, da naj bi se ta izkazovala vselej enako, torej na vseh področjih izkazovanja, pa ne bi bilo mogoče, da bi se ob nekih drugih trditvah, mojih, z menoj strinjal, ob konkretni(h) pa ne, ker – če si bebav, si bebav, v vseh življenjskih situacijah, ob vseh (in vsaki) obravnavi!

Pa še to, kot nek medklic, in zgolj zaradi tega, da te ne bi zavedle razlike v izkazovanju (obnašanju) obravnavane (absolutne) večine, razlike v političnih »prepričanjih« (ki dejansko sploh prepričanja niso, saj dobesedno vsak čas, vsaka ideja, vsaka usmeritev zlahka zabeleži večinsko oportunost, in se »najboljši« politiki menjavajo, z vidika slehernega posameznika, pripadajočega tej večini… mimogrede: nagonska zasnovanost NE DOPUŠČA načelnosti, potemtakem tudi ne konstantnosti ravnanj, izkazovanj, ne dopušča, posledično, etičnosti /zato takrat, ko zaduha »svobodo«, vznikne obče spraševanje o tem »kam je izginila morala«/, kajti nagonska bitja se vselej, dosledno obnašajo, izkazujejo izključno na način, kateri je zanje, v danih okoliščinah, domnevno najboljši), razlike v verskih prepričanjih (ne samo skozi stoletja in tisočletja, daleč od tega, bogove je moč menjavati tudi znotraj življenja posameznega verujočega, še bolj pa je moč živeti v popolnem nasprotju od načina, na katerega naj bi živel, ko bi dejansko veroval, ko bi dejansko skušal upoštevati vrednote, izhajajoče zapovedi, ko bi dejansko bil tisti, v katerega, le tozadevno, veruješ, tvoj vzor/nik!), razlike v »vzgojenosti« (pri nagonskih ni vzgojenosti, tiste prave, ki drži do konca življenja, pri njih je le zdresiranost, ki vzdrži toliko časa, dokler so v bližini sankcije/dreser, s katerim/i je moč neposlušnost kaznovati), v »izobraženosti« (ki je, verjel ali ne, tudi le tozadevna, in velja, vsaj kolikor toliko, na povsem praktičnih, konkretnih, čutnim zaznavam otipljivih področjih, in v okvirih naučenega, in v okvirih že poznanih stanj, okoliščinah, odpove pa takoj, ko se nekaj nenadnega pripeti, nekaj, kar terja misliti, ugotavljati, razumevati… ) in vse ostale razlike IZKAZOVANJ (le-te pa so posledice »vzgoje«, izobraženosti, prepričanj, simpatij…), kajti vsi, in vsak posameznik znotraj absolutne večine, razmišlja(jo), »dojema(jo)« na popolnoma enak (miselni) način: ugotavlja(jo) posledice, ugotavlja(jo) izkazovanja, in presoja(jo) vsebine (konkretne zadeve) izključno na temelju teh posledic, medtem ko do samih vzrokov zanje nikakor ne dospeva(jo), nikdar ni(so) in nikdar ne bo(do) dospel(i)!

In zdajle – krivulja…




Uvodoma, o sami krivulji: ker znotraj iste obravnave prikazuje dve povsem različni vrti, zmore izkazati le odnos (razmerja) med različnimi umskimi zmožnostmi, obenem pa zavaja, ker kot enovita razpredelnica dobesedno sili v predpostavljanje ene in iste vrste, iz katere naj bi bil sestavljen ves dvonog svet, hkrati pa, kar je še bolj nevarno, (vsaj formalno) ugotavlja razlike med »biti bolj zmožen« in »biti manj zmožen« znotraj (tozadevno) enega in istega načina mišljenja, kar pa, preprosto – NI RES, ne ustreza dejstvom!

In, da obnovimo malo zadevo: obstajajo tri, med seboj povsem različne, vsebine, katere lahko poimenujemo z besedami znanje (to je tisto, česar se, na kakršenkoli način, naučiš), in predstavlja »sredstva« (pripomočke) ugotavljanja (brez po/zna/va/nja nečesa /o nečem/ ne zmorem tega »nekaj« ugotavljati, potemtakem o njem ne morem vedeti, posledično, o njem ne morem razumevati!), in z njim (v različnih vsebinah, podobah in količinah, seveda) razpolaga ves misleči svet, tako živalski, kakor človeški, pamet (to je tisto, kar bi se dalo imenovati tudi zmožnost razmišljanja oz. razmišljanje samo), ki predstavlja »orodje« (torej samo podlago) ugotavljanja, in ki je prisotna pri vseh mislečih bitjih, potemtakem tako v človeškem, kakor v živalskem svetu, oziroma drugače, tako v razumskem, kakor tudi v nagonskem svetu, in zmore le praktično, konkretno, enostavno mišljenje, mišljenje torej, ki izključno na podlagi čutnih zaznav (torej na podlagi izkazanega, torej na podlagi POSLEDIC nekih vsebin, njihovih zasnovanosti) oblikuje svoje ugotovitve (ki so, z razumskega zornega kota, nepravilne, neustrezne, nesprejemljive v podobi objektivnih resnic!) in razum (tudi tu gre, kakopak, za zmožnost razmišljanja, potemtakem tudi za »orodje« presojevalca, razumsko zasnovanega posameznika), ki pa je seštevek (celota) tako pameti, kakor tudi – abstraktnega načina mišljenja, razmišljanja (to je tisti nekaj, kar se izkazuje v podobi »predstavljati si nekaj, kar sicer čutilom ni dostopno, ker nima ne svojega /materialnega/ telesa, torej podobe, ne vonja, ne glasu, ne okusa, ne čvrstosti«). Potemtakem je razum tista vrsta mišljenja, v okviru katerega so možgani zmožni SOČASNO misliti tako praktično (kot to pamet počne), kakor tudi abstraktno (česar pa pri absolutni večini, dejstvo, NI), tista vrsta mišljenja, ki je zmožna (resda s pomočjo izkazovanj določenih zadev, a vseeno na temelju že ugotovljenih vzrokov, s tem vsebin, njih zasnovanosti, pravil, po katerih se izkazujejo) prek posameznih delov celote (»svet«, življenje… to je ena sama stvar, je celota, sestavljena iz gromozanskega števila posamičnosti!) dospevati do spoznanj o (dotlej še) neugotovljenem, ki je torej zmožna »odkrivati« vse tisto, kar je našim čutnim zaznavam v nedospetje skrito. Zdaj pa…
Razmisli o tem, koliko je teh, ki zares odkrivajo (in ne zgolj modificirajo že odkrito), med vsemi ostalimi, ki razpolagajo z enakimi, podobnimi, morda celo (le formalno, domnevno, lažno) »večjimi« izobraženostmi, ki živijo (načeloma) v povsem enakem svetu, kot vsi… in koliko je tistih, ki, razen bolj ali manj samodejnega ponavljanja tistega, kar so se naučili (ponavljati), po (raz)umskih merilih – ničesar ne izkazujejo! In potem, ko boš razmislil, ugotavljaj: je za razum(skost) značilno razumevanje ali nerazumevanje (zgolj papagajsko ponavljanje naučenega, četudi napačnega)?! In razmisli: v kolikor bi zares veljalo, da smo vsi razumni, kako, za vraga, na tako različne načine razumevamo ene in iste stvari, kako, za vraga, do razumnih (in trajnih) rešitev ne dospevamo, kako, za vraga, se dvonog svet nenehno po isti, in predvsem bebavi, tirnici vrti (ko pa bi se MORAL razumno)?!

Dajmo najprej z večinskim delom, tistim, ki sodi v (po večinskem pojmovanju oz. merilih)  »normalno«.
Povprečje, povprečnost. Na obravnavani krivulji (pa tudi sicer, v življenju) zavzema (zdaj, dlačica gor ali dol) pribl. 68 % tistih, ki so – povsem OBIČAJNI (da, to je pravilna beseda, v presoji, in nikakor ne, vsaj po principih, po katerih skuša krivulja ugotavljati stanja na področju uma, na področju RAZUMSKEGA bivanja, beseda normalen, kajti: kako boš normalen, razumsko gledano, ko pa si neumen, ko ne dojemaš?!). Njih zmožnost, njih miselni doseg je v izvajanju naučenega, predvsem pa v ohranjanju raznoraznih prepričanj (bolj blodnjam podobnih), v ohranjanju napačnih interpretacij dejanskega, celo v preprečevanju (ali zaviranju) napredka (pomisli na reveže, razne galilee, koliko časa so se matrali, stoletja dolgo, da so v svojih trditvah uspeli!), in, da ne pozabimo, v – razkrajanju doseženega napredka (pomisli na aktualna družbena stanja, kjerkoli in/ali povsod po svetu, tam, kjer je »demokracija« zaživela, tam, kjer večina /ne kakovost, znanje, razumevanje/ (so)odloča o stvareh, bodisi tako, da (iz)voli, bodisi neposredno… povsod, na teh območjih, »iščejo izgubljeno moralo«, povsod nestrpnost poka po šivih, povsod preti obračunavanje, ali pa je celo že v teku, in povsod – v materialnem pogledu – večina živi slabše, kot je živela v času »enoumja«, v času, v katerem je večina smela soodločati samo o tistih kandidatih, in vsebinah, za katere jim je »enoumna« oblast odločanje dovolila!).
Skratka, povprečje ni prav nič posebnega, celo, za razumski svet, je tisti »nekaj«, kateri slehernemu razumsko zasnovanemu bitju NE sme biti vzor, obratno – bolj kot si vstran od tega povprečja, na pravilnejši poti si!

Res je, tudi znotraj tega povprečja so razlike, vendar: mar med sloni ni izkušenejših, zmožnejših, uspešnejših, odločnejših, »pametnejših«?! So, kakopak, da so, vendar gre pri tem le za odtenke ene in iste barve, obarvanosti, za odtenke enega in istega načina razmišljanja, slonjega, nagonskega (da, verjel ali ne, slon razmišlja na povsem enak način, na katerega razmišljajo ti, katere sem s človejaki poimenoval, le da se, sloni in človejaki, nahajajo v različnih življenjskih okoljih, uporabljajo različna sredstva za doseganje svojih ciljev, premorejo različna znanja, ne nazadnje, nimajo enakih udov, pa slon, zagotovo, ne bo mogel telefonskega aparata ustrezno uporabiti, z druge strani pa človejak ne bo zmogel sam, brez pomoči, fizične ali tehnične, drevesa podreti, vendar – DA, razmišljata na povsem enak način, v okvirih konkretnega, praktičnega, enostavnega mišljenja!).

Pod- in nadpovprečje (pod- in nadpovprečnost), po pribl. 14 % vsakega (torej, skupno, 28 %). Gre za dve, med seboj (po izkazovanem, a ne tudi po načinu mišljenja) povsem različni skupini, ki se (kakor pri slonih) izkazujeta z večjimi ali manjšimi miselnimi zmožnostmi (a še vedno, ne pozabi, v okvirih enega in istega mišljenja, v okvirih pameti!), potemtakem, posledično, z bolj ali manj uspešnim, »pametnim« življenjem. In obe skupini sta si povsem enakovredni, po vprašanju družbenega statusa: obe sta obravnavani kot opravilno sposobni, obe imata status volilnega telesa (in sta, obe, povsem ENAKO NERAZUMSKI, kot je nerazumsko samo povprečje, torej večina absolutne večine)! Škoda prostora, časa, škoda dodatnih, nepotrebnih besed.

Leva stran krivulje, 2,1 %: gre za tisti del celotnega dvonogega sveta, ki je uradno prepoznan kot (umsko) nenormalen, potemtakem so zanj značilna umska obolenja. In le teža teh obolenj (v obeh primerih gre za povsem miselno nezmožna bitja, v odnosu do praktičnega sveta, do uspešnega razreševanja življenjskih problemov, vprašanj) je tisti element, ki teh 2,1 % razdeli na večji in manjši del.
Menim, da dodatno pojasnjevanje ni potrebno.

Desna stran krivulje, prav tako 2,1 %. Zajemi sapo, kajti tu, v tem delu, tiči VES RAZUM »razumskega človeštva«! V tem delu tičijo vsi tisti »čudni«, občestvu nerazumljivi, večinoma zavračani, nesprejemani, ki pa si pravico do obstoja (in veljave) pridobijo IZKLJUČNO v primerih, da se izkažejo v podobi nekih ajnštajnov, in svetu postrežejo s svojimi odkritji! In ti, priznani (s strani občosti, ki je, itak, in zlasti v »demokratičnih« časih merodajna za krojenje sveta) tvorijo skrajno desni del krivulje, da, tistih zanemarljivih 0,1 % celote »človeštva«. EN SAM PROMIL, ki (»prepoznan« s strani občestva) tvori napredek, vse kakovostne spremembe (ne samo na področju vsem otipljive, celo ljube, tehnike, tudi na področju siceršnjih spoznanj, tvorjenja nekih družbenih, denimo ZARES etičnih standardov, ne nazadnje, ali pa na koncu, vseeno, tudi na področju ustvarjanja tega, čemur pravimo kultura), za katere so kasneje (po njih besedah, prepričanjih) »zaslužni« vsi tisti »mi«!

Da, tudi desna stran krivulje izkazuje razdeljenost, ki jo zmorem takole pojasniti: vsi, ki se nahajajo znotraj 2,1 %, so razumsko zasnovani. Vsi imajo (bi imeli, vsaj v izhodišču) povsem enako (z)možnost ugotavljanja dejstev, vendar se vsi ne izkazujejo na povsem enak način, z enako uspešnostjo, če je tako bolj razumljivo…
Poglejmo, čemu.
Najprej: sleherno razumevanje terja neko, vsaj osnovno, poznavanje konkretne(ih) vsebin(e). V kolikor me neko področje zanima, se bom posvetil temu področju, in bom (pre)ostala zanemaril, oziroma jih bom spoznaval bolj površno, v življenjskem mimohodu (če temu lahko tako rečem). Pomeni, da bom na izbranem področju segal v odkrivanje nečesa (dotlej še) neodkritega, v kolikor me bo to področje povleklo v to, čemur pravimo »znanstveno delo« (spet medklic: tudi v znanosti in v umetnosti, kakor na vseh ostalih področjih sobivanja, prevladujejo nerazumska, nagonska bitja… pomisli na razmerje med oceani raznih »dr-pr-mr«, na eni strani, in na tiste redke ajnštajne, na drugi!), medtem ko bom vse ostalo, kar me ne zanima, oziroma me zanima le toliko, kolikor me mora zanimati, da lahko (pre)živim znotraj nekega sobivanja, bolj površno razumeval, lahko tudi – napačno (ker ne bom dospeval do vzrokov, ker jih sploh iskal ne bom). Tako da, če se je Ajnštajn, denimo, izkazal s fiziko, se, po drugi strani, zagotovo ni izkazal s poznavanjem človeka, ter človeštva in »človeštva«, sicer nikdar ne bi zapisal tistega, da »je človeška neumnost neskončna«! Kajti – le kako bi kaj takega zapisal (ko bi vsaj malo razmisleka konkretni temi posvetil), ko pa samemu sebi ne bi znal odgovoriti na sledeče: vem, kaj je razum(skost), ker sem sam razumen; vem, da je, po definiciji, človek razumsko bitje; kako, za vraga, lahko za razumsko bitje porečem, da je neskončno neumno?! In, ko bi se, vsaj malo, posvetil tudi dvonogemu svetu (in ne predvsem fiziki), bi… prišel do ugotovitve, da človeštvo ni prav nič (kaj šele neskončno) neumno, pač pa tisti, ki (dejansko) so neumni, enostavno, niso del človeštva! Vem, zavedam se, kruto se sliši, ta zapis, vendar dejstev ne presojam (obravnavam) po njih ne/všečnosti, pač pa skušam to (s)početi objektivno!
Nato: veliko je takšnih, ki bi zmogli, a do priložnosti ne dospejo, jih, na primer, življenje potegne v povsem običajne vode (pa se, posledično, ne morejo izkazovati kot ajnštajni, ker se z ugotavljanjem, vsaj uradno, znanstveno, ne ukvarjajo); veliko je takih, ki bi (in to tudi skušajo) ugotavljali, a jim okolje ne preskrbi potrebnih okoliščin, sredstev, možnosti (da, na žalost tudi o teh, finančnih in ostalih zadevah, ki so predpogoj slehernega raziskovanja, odloča – absolutna večina, in njena merila o tem, kaj je potrebno, kaj je koristno, ne nazadnje celo o tem, kaj je pravilno, sprejemljivo!); veliko je takih, ki, med več možnimi potmi (smermi) izberejo napačno, pa vse svoje življenje raziskujejo zgolj zato, da, na koncu, ugotovijo lasten neuspeh (tudi na tem področju so žrtve, tudi na področju odkrivanja obstaja veliko število možnih zastavljanj, ne nazadnje – si že slišal za »slučajna odkritja«, za dogodke, ki se niso načrtovano pripetili, pač pa zgolj kot posledica nekih drugih pričakovanj?); in veliko je takih, ki odkrivajo na področjih, ki so, po prepričanju večine, »družbeno nezanimiva«, pa bodo njih odkritja prišla do svoje veljave (bodo zaslovela) šele v neki bodočnosti (v kolikor je človejaki, pred tem, ne bodo požrli, seveda!)…
In, kot tretje – tu pa že dospemo do stanj, ki so neposredna posledica delovanja okolja (absolutne, človejaške večine) v odnosu do posameznika, razumsko zasnovanega, do psihičnih okvar, obolenj.
O tem, kako pride do takšnih stanj, sem že pisal, pa – kdor ni bral, naj poišče, na istem mestu, kjer tudi ta, konkreten zapis bere, poudarim le sledeče: sleherna (vsaka) psihična okvara ZMANJŠUJE (z)možnost razumskega delovanja, razumevanja (in tudi čustvenega izkazovanja, seveda)! Obstajajo celo stanja, pa jih niti malo ni, nasprotno, ko sicer razumsko zasnovano bitje v razumu POVSEM ODPOVE, ker je dobesedno zdresirano v to, da MORA razmišljati (se, posledično, tudi izkazovati) tako, kot to počne večinsko okolje. Takšna stanja so najbolj vidna na področju vere, verovanja v boga; na področju sprejemljivega izkazovanja »odraslih«, »zrelih« oseb, glede čustvovanj(a); na področju nacionalne (ali neke druge) pripadnosti plemenu (taisti, umsko nezmožni večini).
Ne, ne govorim izključno na temelju nekih domnev, spekulacij, neke (moje) teorije, daleč od tega: do spoznanj, ugotovitev sem dospe(va)l izključno po praktični poti, s tem, da sem zdravil, pravzaprav ozdravil sicer povsem razumsko zasnovano bitje, ki pa se je znašlo v tako hudih psihičnih težavah, da je mislilo in se tudi sicer izkazovalo (ob dodatnih motnjah, fobijah, zdravstvenih težavah…) natanko tako, kot se izkazuje večina: povsem nerazumsko, nagonsko! In je, z ozdravitvijo, znova začelo delovati razumsko, pa še kako (v praktičnem življenju) uspešno, ter (to štejem pod nujnost, kadar o človeku govorim!) načelno, etično!
In takšni, verjemi, ne zmorejo posebnega odkrivanja, odkritij, bi njim samim bilo najpomembnejše odkritje to, da bi lastne (psihične) težave prepoznali, in zanje pomoč (v odpravljanju) poiskali, kajti – potem pa bi tudi oni sami zmogli natanko enakovredne zadeve, kakršne ajnštajni izkazujejo, kajti – če razumem, potem razumem, če razumem le delno, potem NE razumem (celote kot take, potemtakem ne razumem tudi vloge neke konkretnosti, posamičnosti v odnosu do celote)!
In, na žalost: okolje zmore privesti celo do tako hudih (psihičnih) poškodb razumsko zasnovanega posameznika, da ta bodisi skuša končati lastno življenje, bodisi se, povsem sesut, znajde med tistima 2,1 % na levi strani krivulje, torej med umsko obolelimi, med tistimi, katerim (po vprašanju miselnih zmožnosti) ni več rešitve!

V občosti velja, da »je med genijem in norcem en sam korak«. Ne strinjam se s tem, četudi so občosti vsi razumni čudni (potemtakem pravi kandidati za »norce«), pač pa zapišem tako: med (potencialnim) »genijem« in »norcem« je – občestvo! Veliko polje praznine, zlasti in predvsem umske!

Če sem, slučajno, kaj spregledal, pozabil, se, morda, spomnim v prihodnje, vendar menim, da sem bistveno podal. In rad bi ga videl, zares, med uradno in dejansko usposobljenimi s področja uma, psihe, ki bi mi zapis ovrgel, z argumenti, dokazljivimi, seveda!

Ni komentarjev:

Objavite komentar