torek, 20. februar 2018

Uspešnost VZGOJNO-izobraževalnega procesa?! Ha-ha-ha-ha-ha-ha......



Sem nepriljubljen vzgojitelj, vem. Pravzaprav sploh nisem, vzgojitelj, po formalni plati (bi lahko bil, vendar nisem), pač pa le v okviru »obdobnih priložnosti«…

Le-teh, obdobnih priložnosti, za srečanja s kopicami otrok, je bilo, nekoč, veliko, ogromno, a sem jih sam zastavil v smeri manj… še manj in – še manj… postopoma proti točki, ki bo, upam, kmalu nastopila – NIČ!

Čemu nisem priljubljen? Zgolj zaradi tega, ker povem to, kar je, in tako, kakor je, ker, z drugimi besedami, ne potvarjam resnice, pač pa o resnici govorim. Resnica pa je čudna zadeva, nič kaj simpatična, kaj šele lepa, se ne kaže absolutni večini, ki, praviloma, do nje niti dospevati ni zmožna, pa si s svojimi »pojasnili« ustvarja (sebi) všečne »resnice«.

Sprva počenjam, v vsakem primeru, to, kar počenjam, v zadržani, uvidevni podobi, kasneje uvidevnost odpade, kajti – če ti nisi toliko uvideven, da bi (četudi nezmožen razumevanja) vsaj skušal razmislit o tem, kar si slišal, čemu bi bil, potemtakem, jaz uvideven do tebe, in tvojega načina komuniciranja, sobivanja?!

In eden od nasvetov, ki jih vse manj(krat) dajem, je: bolje, da ničesar ne odgovoriš, ali odgovoriš le tisti »ne vem«, kot da, z odgovorom, neumnost izkažeš. Lastno, seveda. Ampak…

Le kako bi otroci takšen nasvet upoštevali, ko pa ga tudi njihovi starši niso zmožni?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar